Mikä on ollut epäonnellisinta aikaa sun elämässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuon onnellisuusketjun innoittamana avaan tämänkin. Kuitenkin onnen vastapainona on usein myös huonot ajat. Mikä tai mitkä sinun tapauksessa ovat olleet sellaisia.

Otan kaikki vaikeudet ja haasteet henkisenä kasvuna. Ilman niitä en olisi ihminen mikä nyt olen.
Kamalinta elämässäni olisi, jos kaikki kulussini olisivat paraatikunnossa ja hehkuttaisin täydellistä elämääni jokaisessa mahdollisessa median luukussa.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Pari viimeistä vuotta yrittäjänä.

Oli aina kiire paitsi talvella. Mut silloin ei ollut rahaa tehdä mitään. Tosin ei sitä ollut kesälläkään. Ja piti ajaa joka hiivatin työpäivä tunti, pari, mennen tullen, herätä viideltä, olla kotona vasta kuudelta ja ei siis ehtinyt viettää aikaa lasten kanssa ja... no, sit joo sairastuinkin.

Ei oo yhtään ikävä niitä aikoja!

Otan kaikki vaikeudet ja haasteet henkisenä kasvuna. Ilman niitä en olisi ihminen mikä nyt olen.
Kamalinta elämässäni olisi, jos kaikki kulussini olisivat paraatikunnossa ja hehkuttaisin täydellistä elämääni jokaisessa mahdollisessa median luukussa.
No se on justiinsa näin!

Paljon olen pahaa elämää nähnyt ja kokenut enkä mitään vaihtaisi pois! En yhtään mitään!

Yhteistyössä