Mikä on motiivinne palstalla kirjotteluun ?

• Viestiketjun aloittaja Tylsä tyyppi
  • Ensimmäinen viesti
Tylsä tyyppi
Mietin vaan, että miksi haluatte jakaa niin paljon yksityisyyttänne ventovieraiden kanssa (ja jos tunnette toisenne, m iksi ette kirjoittele yksityisesti ?)

Täällä näkyy kuvat olohuoneistanne ja vessoistanne, joillakin jopa lasten kuvia, kerrotte tulonne, asuntolainojenne määrät ymym ja sidotte ne omaan nikkiinne.

Miksi ?

Ja lasten kuvat :eek: :eek: :eek:

En mä kuljeta lasta julkisilla paikoillakaan pussi päässä, mikä niiden naamassa on ihmeellistä. Täällä ei tule kyllä kerrottua ihan henk.koht. juttuja. Niihin löytyy kuuntelijoita ihan livenä.
Tää on vaan huvia :LOL:

hiiren harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä tyyppi:
Mietin vaan, että miksi haluatte jakaa niin paljon yksityisyyttänne ventovieraiden kanssa (ja jos tunnette toisenne, m iksi ette kirjoittele yksityisesti ?)

Täällä näkyy kuvat olohuoneistanne ja vessoistanne, joillakin jopa lasten kuvia, kerrotte tulonne, asuntolainojenne määrät ymym ja sidotte ne omaan nikkiinne.

Miksi ?
No mä kirjoittelen mustana vain tuonne odotus- yms. palstoille (siis sinnehän ei voi edes harmaana kirjoittaa). Tänne vastailen harmaana. Aika harvoin nykyisin otan osaa keskusteluun, koska mä taidan olla aika herkkänahkainen täällä. Jostain syystä niin monta kertaa mieleni pahoittanut joko itseni tai sitten ihan jonkun toisen puolesta. Itsekin ihmettelen sitä, että joskus osallistun, koska mä en pidä tappelemisesta. Ja "tappeluksihan" täällä suht nopeasti hyvin moni aihe menee (täällä mitäs nyt- palstalla).

satunnainen matkailija
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Koska me halutaan.
Ajankuluksi.
Ai ajankuluksi, sitten noi "kotiäidit" valittaa ettei aika riitä kotihommiin kun päivät notkutaan koneen ääressä. Mies kun tulee töistä joutuu tekemään taloustöitä, kun vaimorakkaalla on ollut lasten kanssa niin kiirus päivä, vaikka oikeasti onkin roikkunut netissä koko päivän, mutta eihän sitä voi miehelleen myöntää...että silleen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jollekinhan se on pakko puhua:
Koska niillä ei ole kavereita IRL B)
Harvemmin se kaveri siellä omassa kotona on jatkuvasti. Ei perheellinen jaksa sosiaalista elämää ehkä töitten, lyhyiden iltojen vuoksi läheskään viikottain. Siksi on kiva vaihtaa kuulumisia muitten samassa lapsiperhetilanteessa olevien kanssa. Helppoa kuin heinän teko, kone päälle ja kontaktia luomaan vaikka yöpyjamapäällä kotona sairaana.

hiiren harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen matkailija:
Koska me halutaan.
Ajankuluksi.
Ai ajankuluksi, sitten noi "kotiäidit" valittaa ettei aika riitä kotihommiin kun päivät notkutaan koneen ääressä. Mies kun tulee töistä joutuu tekemään taloustöitä, kun vaimorakkaalla on ollut lasten kanssa niin kiirus päivä, vaikka oikeasti onkin roikkunut netissä koko päivän, mutta eihän sitä voi miehelleen myöntää...että silleen!!!
Ja tässä yksi hyvä esimerkki miksi yritän välttää osallistumasta täällä keskusteluihin!

-Jonttu-
Huom! Kaikilla meillä ei ole lapsia.

JHaah. Kautta aikain ihmiset on kommunikoinneet. Mun mielestä nää jutut on samanlaisia mitä live-elämässäkin kuulee. Eikä näistä haittaa ole ellei nyt lintsaile töissä ja paljasta sitä täällä :-D !!
Mä en ainakaan ole järkyttynyt kenenkään jutuista tai ajattele aiheuttavani pahaa jollekin jos se paljastaa omia juttujaan täällä. Ehkä joku saattaakin alkaa vainoamaan jota kuta.. mutta poliisille on aika helppo ilmoittaa häiriköistä ja kyllä ne kuriin saadaan :)

Koska me halutaan.
Ajankuluksi.
Jotkut varmaan valittaa.
Meillä ei oo tuollaisia ongelmia koskaan ollut, vaan koti ja lapset on hyvin hoidettu, ja mies saa pitkän työpäivänsä jälkeen levätä. Tosin nykyään joutuu osallistumaan enemmän, kun mäkään en ole päiviä kotona.

Samalla mitalla
Koska me halutaan.
Ajankuluksi.
Töistäkös sä sitten tähän ketjuun vastailet? Hyi häpeä, jos työaikaasi käytät kaksplussalla oleskeluun! Hmm, mitäs jos jäät kiinni ja POMOSI saa siitä tietää?

Tylsä tyyppi
Kyllä minäkin ymmärrän ajatustenvaihdon samassa perhetilanteessa olevien kanssa ja sen tarpeen ymmärrän. Se on ok. En vaan ymmärrä oman YKSITYISYYDEN jakamista siinä mittaluokassa, mitä se vaikuttaa täällä olevan.Sitä varten on kaverit /läheisemmät ihmiset.

Mä olen täällä vain ja ainoastaan tappamassa aikaa.
Kerron täällä itse asiassa tosi vähän juttuja itsestäni. IRL puhun paljon enemmän.
Ja ne jutut, mitkä täällä ihmisten kanssa jaan, on sellaisia joilla ei ole mitään merkitystä. Kukaan ei tee niillä tiedoilla mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä tyyppi:
Kyllä minäkin ymmärrän ajatustenvaihdon samassa perhetilanteessa olevien kanssa ja sen tarpeen ymmärrän. Se on ok. En vaan ymmärrä oman YKSITYISYYDEN jakamista siinä mittaluokassa, mitä se vaikuttaa täällä olevan.Sitä varten on kaverit /läheisemmät ihmiset.
Mun kavereita ei ihan oikeasti kiinnosta nähdä valokuvaa jääkaappini sisällöstä, tai miettiä tuntikausia kosteussuojahaalarin syvintä olemusta B)

Niiden kanssa puhutaan ne henkilökohtaiset, yksityiset asiat.

Yhteistyössä