Mikä on miehessä seksikästä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Hyvä sydän, älykkyys, hellyys, uhrautuvaisuus.

Ulkoisista, hymy, ryhti, haju. Hmm, käsivarret, semmoset ei-pullat, vaan jäntevät ja tykkään suonista myös.

oih
iso ja raamikas, sallin vähän vatsaakin. sielukkaat silmät joilla katsoo silmiin suoraan niin että jalat lähtee alta. näyttää siltä että on tehnyt elämässään fyysistä työtä, ts. on lihaksia. miehekäs, välillä vähän liiankin macho asenne sopivassa paikassa. valmis tappelemaan naisestaan. puhuu välillä tuhmia. voi joskus vihjaista jopa hävyttömästi seksiin esim. ruokakaupassa tai Alma-tädin kuuskymppisillä, eli huumorintajuakin löytyy. seksikäs mies myös kelpaisi toisille naisille, eli on muittenkin mielestä seksikäs. mies on myös mua vanhempi.

tämä oli luettelo omasta miehestäni (jestas kuin aloin kaivata nyt häntä... ) 186 senttinen, 110 kiloinen ruskeasilmäinen nallekarhu, jonka ote vie heti. 20 vuotta rakennustyömailla on muokannut kropan sellaiseksi että oksat pois. tullessaan joskus töistä vielä vähän suttuisena (varsinki kesällä kun t-paidat) ja parransängessä olen kevyttä vietävää hänelle.

nää on makuasioita ;)

Tipu Topakka
No tossa tulikin jo monia asioita joita peesaan.. Lisään vielä että ääni. Semmonen karhea ja matala miehekäs ääni. Harvalla miehellä on oikeasti seksikäs ääni. Ja suun/leuan alue :p Semmonen miehekäs kulmiskas leukaperä.

minime
Alkuperäinen kirjoittaja virtaus:
Tekemiseensä keskittynyt mies on joskus kerrassaan vastustamaton.
Aivan! Monesti oon ajatellu samaa, johonki hommaan todella keskittynyt, aivan nam!!:p Ja sellainen miehekäs, sopivan kiinteä, matala ääni ja parransänki on myös hot!! ;)

Yhteistyössä