Mikä on kiinalainen horoskooppisi?

Mikä on kiinalainen horoskooppisi?

  • Rotta

    Ääniä: 2 11,1%
  • Puhveli

    Ääniä: 2 11,1%
  • Tiikeri

    Ääniä: 4 22,2%
  • Jänis

    Ääniä: 5 27,8%
  • Lohikäärme

    Ääniä: 4 22,2%
  • Käärme

    Ääniä: 1 5,6%
  • Hevonen

    Ääniä: 3 16,7%
  • Lammas

    Ääniä: 3 16,7%
  • Apina

    Ääniä: 1 5,6%
  • Kukko

    Ääniä: 0 0,0%
  • Koira

    Ääniä: 1 5,6%
  • Villisika

    Ääniä: 2 11,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    18
Rotta

Kuvaus
Rotan merkissä syntynyt on selviytyjä, nopeaälyinen, viehätysvoimainen ja lojaali suhteessa. Hän nauttii elämästä ja ottaa rohkeasti riskejä, vaikka onkin erittäin säästäväinen. Rotalla on aina tarkat päämäärät ja hänellä on usein monta rautaa tulessa samanaikaisesti. Työssään hän on kunnianhimoinen ja innokas. Rotta toimii aina täydellä sydämellä ja rehellisesti.
 
Lunatic
Villisika

Kuvaus
Sian vuonna syntynyt on miellyttävä, vieraanvarainen ja antelias. Sika on ahkera puurtaja, väsymätön asioidentoimittaja hänellä on rutkasti maalaisjärkeä. Hän pelaa aina reilua peliä, on uskollinen ystävä ja luotettava liikekumppani. Sikaa on välillä helppo huiputtaa ja ihmiset kertovat hänelle helposti omia huoliaan. Sika ei loukkaannu helposti ja siksi häntä pidetään omahyväisenä. Sika kuitenkin vain haluaa miellyttää kaikkia.
 
---
Häh!? Mä olen aina ollut puhveli, mutta tuo ohjelma antaa vastauksen tiikeri!!! yleisesti ottaen -86 syntyneet ovat tiikereitä, mutta eikös se ala vasta vähän myöhemmin eikä heti vuoden alusta? Olen ymmärtänyt että tammikuulapsena olen puhveli...??!!
 
LLM
Koira

Kuvaus
Koira on uskollinen, rehellinen ja epäitsekäs kumppani. Hän haluaa toisille aina vain hyvää ja on oikeuden ja totuuden etsijä ja puolustaja. Hänen itsetuntonsa ei ole paras mahdollinen ja hän on vähättelyn mestari. Mutta jos hän havaitsee jonkin epäkohdan, hän nousee ylös murheesta taistelemaan. Koiraa ei saa kohdella huonosti, hän ei koskaan unohda.

Työelämässä hän on touhukas, riippumaton ja velvollisuudentuntoinen. Raha ei ole koiralle tärkeä, mutta sitä näyttää hänelle kertyvän. Koira rakastaa koko sukuaan.
 
Lunatic
Häh!? Mä olen aina ollut puhveli, mutta tuo ohjelma antaa vastauksen tiikeri!!! yleisesti ottaen -86 syntyneet ovat tiikereitä, mutta eikös se ala vasta vähän myöhemmin eikä heti vuoden alusta? Olen ymmärtänyt että tammikuulapsena olen puhveli...??!!
Kyllä mäkin olen tammikuussa syntyneenä sika, vaikka yleensä mun vuonna syntyneet on rottia (muistaakseni).
 
vier
Voimakas ja äkkipikainen tiikeri on ulkoiselta olemukseltaan huomiota herättävä ja tyylikäs. Hän on rohkea puolustaja ja itsenäinen ajattelija, joka innostuu haasteista. Tiikeri on suorasukainen ja joutuu usein vaikeuksiin tämän takia. Hänellä on harvoja todellisia ystäviä. Tiikeri on mielikuvitusrikas ja ottaa rohkeasti riskejä. Työelämässä tiikeri on energinen ja hänelle työilmapiirin uudistaminen on tärkeä asia.

Hän on lennokas huimapää, joka tempaa helposti mukaansa hiljaisemmatkin yksilöt omalla optimistisuudellaan ja luonnollisuudellaan.


Tuo horoskoopin tiikeri kuulostaa paljon jännittävämmältä tyypiltä kuin minä. Ja tyylikäs, no, siitä voidaan olla montaa mieltä :D
 
Hevonen


Itsenäinen ja riippumaton hevonen on luja liittolainen ja luotettava kumppani. Hän on rehellinen, anteeksiantavainen ja määrätietoinen. Hän on johtajatyyppi, hän tekee nopeita päätöksiä ja on kova tekemään töitä. Hän on juhlien keskipiste, hillitsemätön humoristi ja teeskentelemätön oma itsensä. Hevonen on myös raha-asioissaan erittäin taitava, hän on viisas, lahjakas ja käsistään näppärä. Hevosen merkissä syntynyt on ehkä myös hieman kärsimätön ja kuumaverinen.
 
täh?
Käärmeen merkin alla syntynyt on lumoava, nokkelaälyinen, viisas ja kaunis. Hän nauttii mielenkiintoisista keskusteluista, on viehättävä ystävä ja houkutteleva kumppani. Käärme on myös erittäin omistushaluinen. Hän etsii turvallisuutta, on erittäin itsenäinen ja perusteellinen. Hänen sanoihinsa voi luottaa ja hän on huolehtiva ja suojeleva ystävä.Käärme on myös erittäin kultturelli ja älykäs.

Hän haluaa olla ajan hermolla. Häntä pidetään vähän juoruilijana ja toisten asioita seuraavana, mutta ympäristön seuraaminen on hyödyksi työelämässä ja Käärme pärjääkin parhaiten kiihkeän talouselämän parissa.


kröhöm, toki olen lumoava, nokkelaälyinen, viisas, kaunis ja erityisen kultturelli ja älykäs. *Kröhöm*. Miten sattuikin noin osuva kuvaus? :O
 
Tikru

Kuvaus
Voimakas ja äkkipikainen tiikeri on ulkoiselta olemukseltaan huomiota herättävä ja tyylikäs. Hän on rohkea puolustaja ja itsenäinen ajattelija, joka innostuu haasteista. Tiikeri on suorasukainen ja joutuu usein vaikeuksiin tämän takia. Hänellä on harvoja todellisia ystäviä. Tiikeri on mielikuvitusrikas ja ottaa rohkeasti riskejä. Työelämässä tiikeri on energinen ja hänelle työilmapiirin uudistaminen on tärkeä asia.

Hän on lennokas huimapää, joka tempaa helposti mukaansa hiljaisemmatkin yksilöt omalla optimistisuudellaan ja luonnollisuudellaan.
 

Yhteistyössä