Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkit!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tässä suomalainen yli 50-vuotias nainen, Mette Mannonen:
Onko Mette Mannonen mielestäsi perussuomalainen (en tarkoita poliittista kantaa) nainen?
Ja sitten lukuunottamatta näitä yksittäistapauksia - tässä ihan perusaasialainen maturenainen:
:
Olit poiminut Alamyn kuvista "A middle-aged Asian woman"-kuvan.

Piruuttani hain Alamysta hakusanoilla "A middle-aged nordic woman". Ensimmäinen hakutulos oli tämä, suomalaisen kuvaajan otos:


Luulen että ylipaino vanhentaa monia, aasialaiset ovat (ainakin olleet) sirompia eivätkä niin ylipainoisia kuin länsimaalaiset. Toivottavasti aasiassakin saadaan ylipaino kuriin. Aasialaiset kyllä puuttuvat asiaan hienosti, eivätkä lähde hypettämään mitään sairasta elämäntapaa kuten ylipainoisuutta.

Vuonna 2013:
”Kiina läskistyy huolettavasti”

Vuonna 2014:
”Tutkimuksen mukaan esimerkiksi Singaporessa ylipainosta kärsii jopa 44 prosenttia 20 vuotiaista tai vanhemmista miehistä.
Malediiveilla jopa 54 prosenttia vähintään 20 vuotiaista naisista on lihavia tai ylipainoisia, kun Malesiassa ylipainosta kärsii 49 prosenttia naisista.”

Vuonna 2020:
”Over half of adults in China, or more than half a billion people, are now overweight, an official report has found.
In October, the Chinese government unveiled plans to tackle rising levels of obesity.”

Vuonna 2021:
”The unparalleled rice of obesity in China: a call to action”

Syytän myös länsimaita kiinalaisten ylipainosta - länsimaissa ylipaino on vain positiivinen asia.
Ja kiinalaisia yliprosessoituja tuotteita:
Ei kannata sumputtaa kaikkia aasialaisia yhteen. Ethän käsittele suomalaisia, espanjalaisia, brittejä ja ukrainalaisiakaan samana ryhmänä (kaikki eurooppalaisia). Kiinalaiset eivät ole niitä terveimpiä elämäntavoiltaan. Japanilaiset ovat parempi mallin ottamisen kohde.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että aasiassa ylipainoon todellakin suhtaudutaan tiukemmin. Siksi ylipainon rajakin on siellä matalampi eli suoraa vertailua länsimaihin ei voi tehdä.
But China has a tougher measurement than global standards. WHO considers a body mass index (BMI) – a ratio of weight to height – over 25 to be overweight, and more than 30 obese. In China, a BMI greater than 24 is considered overweight, and over 28 is obese.
Kiinalaisstandardeilla 170 cm pitkän ylipainon raja on 69 kg, 70-kiloinen on jo ylipainoinen.

Suomessa näin:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Onko Mette Mannonen mielestäsi perussuomalainen (en tarkoita poliittista kantaa) nainen?

Olit poiminut Alamyn kuvista "A middle-aged Asian woman"-kuvan.

Piruuttani hain Alamysta hakusanoilla "A middle-aged nordic woman". Ensimmäinen hakutulos oli tämä, suomalaisen kuvaajan otos:


Ei kannata sumputtaa kaikkia aasialaisia yhteen. Ethän käsittele suomalaisia, espanjalaisia, brittejä ja ukrainalaisiakaan samana ryhmänä (kaikki eurooppalaisia). Kiinalaiset eivät ole niitä terveimpiä elämäntavoiltaan. Japanilaiset ovat parempi mallin ottamisen kohde.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että aasiassa ylipainoon todellakin suhtaudutaan tiukemmin. Siksi ylipainon rajakin on siellä matalampi eli suoraa vertailua länsimaihin ei voi tehdä.
But China has a tougher measurement than global standards. WHO considers a body mass index (BMI) – a ratio of weight to height – over 25 to be overweight, and more than 30 obese. In China, a BMI greater than 24 is considered overweight, and over 28 is obese.
Kiinalaisstandardeilla 170 cm pitkän ylipainon raja on 69 kg, 70-kiloinen on jo ylipainoinen.

Suomessa näin:
Olen aina olettanut Meten olevan sukujuuriltaan suomalainen. En osaa kyllä varmaks sanoa, että onko hän.🤷‍♀️
Täytyy muistaa, että kuvat ovat kuvia ja todellisuus on todellisuus. Mielelläni haen itselleni mieleisimmistä ihmisistä kaikkein imartelevimmat kuvat ja muista en.😁 Metestä löytyy myös ihan taviskuvia joista paljastuu ehkä selvemmin suomalaisuus?🤷‍♀️

Ollaan siis ihan samoilla linjoilla aasialaisisten ja suomalaisisten ylipainosta,
mutta en minä sumputtanut kaikkia aasialaisia yhteen vaan sinä.;)

Ei hiivatti tuota kuvaa pohjoismaista keski-ikäisestä!😁
 
vierailija
Olen aina olettanut Meten olevan sukujuuriltaan suomalainen. En osaa kyllä varmaks sanoa, että onko hän.
Täytyy muistaa, että kuvat ovat kuvia ja todellisuus on todellisuus. Mielelläni haen itselleni mieleisimmistä ihmisistä kaikkein imartelevimmat kuvat ja muista en. Metestä löytyy myös ihan taviskuvia joista paljastuu ehkä selvemmin suomalaisuus?

Ollaan siis ihan samoilla linjoilla aasialaisisten ja suomalaisisten ylipainosta,
mutta en minä sumputtanut kaikkia aasialaisia yhteen vaan sinä.

Ei hiivatti tuota kuvaa pohjoismaista keski-ikäisestä!
Ylipainostahan pitäisi vaan olla hyötyä kun iho pysyy kokoajan rasvaisena :D
 
vierailija
Kasvisvoittoinen ruokavalio. Tarpeeksi nesteitä. Säännöllinen ihon hoito, puhdistus, voiteet, naamioit silloin tällöin. pitää aloittaa silmänympärysvoide ajoissa.
Ei tupakkaa. Alkoholia kohtuudella. Ei auringossa paahtamista. Aurinkosuoja ja hattu kasvojen suojaksi.
Kun on tullut ikään, olen käyttänyt retinoli voidetta yöksi, mikroneulannannut itse sekä mikrohiontalaitekin löytyy. Näitä teen harvakseltaan vuorotellen.
 
Ylipainostahan pitäisi vaan olla hyötyä kun iho pysyy kokoajan rasvaisena
Ylipainoiset ovat usein aneemisia. He vetävät yliprosessoitua mättöä, eivätkä saa kehoonsa muuta kuin liikaa energiaa jota ei edes kuluteta koska ravintoaineiden puute ja liiat hiilarit vetävät kehon veteläksi.
Tällainen ihminen vanhenee ihan ennen aikojaan.
 
Kasvisvoittoinen ruokavalio. Tarpeeksi nesteitä. Säännöllinen ihon hoito, puhdistus, voiteet, naamioit silloin tällöin. pitää aloittaa silmänympärysvoide ajoissa.
Ei tupakkaa. Alkoholia kohtuudella. Ei auringossa paahtamista. Aurinkosuoja ja hattu kasvojen suojaksi.
Kun on tullut ikään, olen käyttänyt retinoli voidetta yöksi, mikroneulannannut itse sekä mikrohiontalaitekin löytyy. Näitä teen harvakseltaan vuorotellen.
”it has some drawbacks as far as how it can make you look. She told the Evening Standard that most vegans exhibit a marked lack of elasticity in their facial skin due to a lack of collagen and elastin. These two substances are made up of protein, and Theron warns, "If your body doesn't get the protein that it needs, it can cause your skin to become dry, sallow, crepey and lackluster, with saggy jowls and a loss of muscle tone and elasticity." She does not feel that you can get sufficient protein from plants alone, so cautions appearance-conscious vegans that they will always need to use supplements.

Read More: https://www.healthdigest.com/251756/the-reason-your-vegan-diet-may-be-aging-you-quicker/”




Hyvä vaan että dermarollailet!

😏
 
vierailija
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
 

Yhteistyössä