Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkit!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kokemuksesta voin sanoa, että parhaat tulokset on tullut kollageenilla. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina joka aamu jugurtin tai rahkan sekaan ja kasvoni näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin itse käytön noin 6kk sitten ja näkyvät tulokset tuli jo viikoissa. Musta tolla saa parhaat tulokset kasvojen ihoon jos vain yhdellä tuotteella sais hoitaa kasvojen ihoa perus vesipesun lisäksi.
Kollageenijauhe on myös yks omia lemppareita <3
 
vierailija
Hyvän ihon salaisuus on sen hoito. Newtonin III laki: Jos kappale A vaikuttaa kappaleeseen B jollakin voimalla, niin B vaikuttaa kappaleeseen A yhtä suurella mutta vastakkaisuuntaisella voimalla.
 
Ei tuki ihohuokosia kaiken maailman meikkivoideilla ja puutereilla. Vesipesu ja kosteusvoide. Juo vettä riittävästi
 
Aasialaiset geenit ja elämäntavat.
Tässä suomalainen yli 50-vuotias nainen, Mette Mannonen:



Ja sitten lukuunottamatta näitä yksittäistapauksia - tässä ihan perusaasialainen maturenainen:



35-vuotias aasialainen:



Luulen että ylipaino vanhentaa monia, aasialaiset ovat (ainakin olleet) sirompia eivätkä niin ylipainoisia kuin länsimaalaiset. Toivottavasti aasiassakin saadaan ylipaino kuriin. Aasialaiset kyllä puuttuvat asiaan hienosti, eivätkä lähde hypettämään mitään sairasta elämäntapaa kuten ylipainoisuutta.👍



Vuonna 2013:
”Kiina läskistyy huolettavasti”



Vuonna 2014:
”Tutkimuksen mukaan esimerkiksi Singaporessa ylipainosta kärsii jopa 44 prosenttia 20 vuotiaista tai vanhemmista miehistä.
Malediiveilla jopa 54 prosenttia vähintään 20 vuotiaista naisista on lihavia tai ylipainoisia, kun Malesiassa ylipainosta kärsii 49 prosenttia naisista.”



Vuonna 2020:
”Over half of adults in China, or more than half a billion people, are now overweight, an official report has found.
In October, the Chinese government unveiled plans to tackle rising levels of obesity.”



Vuonna 2021:
”The unparalleled rice of obesity in China: a call to action”


Syytän myös länsimaita kiinalaisten ylipainosta - länsimaissa ylipaino on vain positiivinen asia.
Ja kiinalaisia yliprosessoituja tuotteita:

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Se on kombinaario joka saavutetaan ihmiselle sopivalla ravinnolla (mm eläinperäiset rasvat/proteiini - ei yliprosessoituja tuotteita kasvisöljyineen jne.) ja paastolla.
Ei tulisi käyttää mitään kemikaaleja jotka itseasiassa vanhentavat ihoa, kuten ryppyvoiteet, käsivoiteet tms. Eikä näitä tarvitsekaan jos toimii kuten edellä kirjoitin.
Liikunta auttaa myös parantamaan ihoa aineenvaihdunnan lisäämisen ansiosta, mutta myös riittävä palautuminen liikunnasta (voimaharjoittelu) on tärkeää.
Riittävä uni, stressitön (ei liikaa pahaa stressiä) balansissa oleva elämä positiivisella asenteella kuirrutettuna vaikuttaa myös positiivisesti koko kehoon, myös ihoon.
Ei saa syödä eläimiä, minä olen vegaani.
 
vierailija
Se on kombinaario joka saavutetaan ihmiselle sopivalla ravinnolla (mm eläinperäiset rasvat/proteiini - ei yliprosessoituja tuotteita kasvisöljyineen jne.) ja paastolla.
Ei tulisi käyttää mitään kemikaaleja jotka itseasiassa vanhentavat ihoa, kuten ryppyvoiteet, käsivoiteet tms. Eikä näitä tarvitsekaan jos toimii kuten edellä kirjoitin.
Liikunta auttaa myös parantamaan ihoa aineenvaihdunnan lisäämisen ansiosta, mutta myös riittävä palautuminen liikunnasta (voimaharjoittelu) on tärkeää.
Riittävä uni, stressitön (ei liikaa pahaa stressiä) balansissa oleva elämä positiivisella asenteella kuirrutettuna vaikuttaa myös positiivisesti koko kehoon, myös ihoon.
8h on tarpeeks unta mulle
 

Yhteistyössä