Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkit!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Kokemuksesta voin sanoa, että parhaat tulokset on tullut kollageenilla. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina joka aamu jugurtin tai rahkan sekaan ja kasvoni näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin itse käytön noin 6kk sitten ja näkyvät tulokset tuli jo viikoissa. Musta tolla saa parhaat tulokset kasvojen ihoon jos vain yhdellä tuotteella sais hoitaa kasvojen ihoa perus vesipesun lisäksi.
Ihan loistotuote. Mulla tulee kasvojen ihosta paljon kimmoisampi ja täyteläisempi.
 
"Kun liha jätetään pois ruokavaliosta, usein ihon kunto paranee.

Akne, mustapäät ja finnit katoavat monelta, ja jos korvaat lihan täysin hedelmillä ja kasviksilla, pystyt poistamaan myrkkyjä ihostasi."


Juu, noita lihan kaltaisia tuotteita tai yliprosessoituja lihoja ei kannata syödä muutenkaan.
Lihat kannattaa ostaa ihan el naturel.😋
 
Siemenneste.
Juu, nehän myy oikein sperma naamakasvaakin! Olen joskus linkittänyt tänne moisesta. Voisi kai tuon itsekin kyhätä. Sekoittaa vain hyvin imeytyvää voidetta ja runsaasti spermaa.🤗

Mutta en tiiä auttaako sperma ulkoisesti käytettynä. Kyllähän se kiristää tietenkin ihoa kuivuessaan, ja silmässä saattaa kirvellä, ei tosin aina, riippuu varmaan mitä mies on syönyt, mutta parhaan tuloksen saa varmaan nielemällä.😮😋😁
 
Hyvä ravinto (rehui, marjoi, kalaa, hyvälastuisia öljyjä) tarpeeksi vettä ja unta eikä liikaa aurinkoa. Liikuntaa ei saa unohtaa.

Kollageenia sisäisesti ja ulkoisesti ku 40 pärähtää mittariin.

Näillä menen yhä eikä ole suurempia ryppyjä vaiks olenkin polttanut nuoruuden typeryydessä parikymmentä vuotta ja juonutkin tarpeeksi.

(Ja hymyryppyjä eo todellakaan laske kuin ääliöt)
 

Yhteistyössä