Mikä on Dustbag ja mihin sitä käytetään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis häh ja häh? Huutonetistä kattelin ja tommonen eksyi silmään. Yritin googlata, mutta en oikeen löytänyt vastausta... Suojaa pölyltä jossain säilytyksessä? Voisko joku fiksumpi valaista :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Esim laukut on hyvä säilyttää dustbageissa. Pysyvät paremmassa kunnossa.

Niitä siis yleensä tulee vähän kalliimpien laukkujen kylkiäisinä (voi kyllä ostaa erikseenki).

Ja siis varsinki nahkalaukut kannattaa säilyttää dustbagissä. Monesti oon kyllä lukenu että tyynyliinakin ajaa saman asian.

Niitä siis yleensä tulee vähän kalliimpien laukkujen kylkiäisinä (voi kyllä ostaa erikseenki).

8O Aijaa. No eiks ne matkalaukut sitte säily ihan vaan vaikka vanhaan lakanaan kääräsemällä yhtä lailla? Mikä ihme tekee dustbagista ihmeellisen? Eikö ihmisillä herranen aika oo tähdellisempiäki rahareikiä?

Alkuperäinen kirjoittaja murkku:

8O Aijaa. No eiks ne matkalaukut sitte säily ihan vaan vaikka vanhaan lakanaan kääräsemällä yhtä lailla? Mikä ihme tekee dustbagista ihmeellisen? Eikö ihmisillä herranen aika oo tähdellisempiäki rahareikiä?

Ei ne paljoa maksa ja niinku sanoin ni tulee kylkiäisinä ja tosiaan oon kuullut että ihan tyynyliinakin käy. Itse käytän dustbageja kun olen ne saanut laukkujen mukana ja tyynyliinoja tarviin tyynyilleni. Enpä tiedä lähtisinkö erikseen ostamaan, ehkä jollekin herkälle laukulle jos myyjä olisi suositellut mut muuten en usko.

Siis se laukun mukana tullut pussukka onkin säilytystä varten. Luulin että se on yllättäville ostoksille. Että on sitten tyylikkäämpi kantaa kuin Alepan muovikassi. Aina oppii uusi asioita!

Yhteistyössä