Mikä olisi tunteesi näissä yllättävissä tilanteissa

• Viestiketjun aloittaja "viola"
  • Ensimmäinen viesti
1. Huomaisit olevasi neitsyt
Olisin aika ihmeissäni :D
2. Äitisi soittaisi ja kertoisi olevansa raskaana
Olisin innoissani, mutta olisihan se aika ihme.
3. Miehesi itkisi epätoivoisena lattialla ja sanoisi että sä olet hänelle koko maailma ja hän ei voisi elää ilman sua
Kysyisin mikä on hätänä, kun noin käyttäytyy. Olisin hämmentynyt.
4. Saisit tietää olevasi raskaana rv. 29
Ihmettelisin, että on jäänyt huomaamatta, mutta toivottaisin uuden tulokkaan tervetulleeksi. Järkytys olisi varmaan ensimmäinen fiilis.
5. Siskosi olisi ottanut kissan ja pyytäisi innoissaan sua kummiksi
Olisin huvittunut, mutta suostuisin :D

mä....
1. Huomaisit olevasi neitsyt - On tapahtunut. Sen jälkeen luin horoskooppikirjasta lisää nousevasta Neitsyestä.
2. Äitisi soittaisi ja kertoisi olevansa raskaana - Näkisin unta, sillä äitini on kuollut.
3. Miehesi itkisi epätoivoisena lattialla ja sanoisi että sä olet hänelle koko maailma ja hän ei voisi elää ilman sua - Kyllä hän vastaavasti on itkenyt ja kyllä minä tiedän, että olen hänelle hyvin tärkeä. :)
4. Saisit tietää olevasi raskaana rv. 29 - Ihana yllätys!
5. Siskosi olisi ottanut kissan ja pyytäisi innoissaan sua kummiksi - Suostun ilman muuta.

"kääkkä"
1. Järkytys. Mistäs toi ipana sitten on tullut? Eikö se olekaan mun?
2. Äiti on yli 60-vee joten järkytys tässäkin. Ehkä olisin lapsellisesti vihainen.
3.Pelko. En tiedä, mikä tällaisen kohtauksen on aiheuttanut. Miehelle epätyypillistä käytöstä. Miksi on epätoivoinen?
4. Pelko ja viha. En halua enää yhtään lasta ja ehkäisen raivoisasti.
5.Ehkä vähän surettaisi siskon puolesta, koska joutuisin kieltäytymään. Olen superhyperallerginen kissolle.

Lyi
[QUOTE="viola";29929842]mahdollisen alkujärkytyksen jälkeen? Ilo, suru, viha, jännitys, pelko, ylpeys.

1. Huomaisit olevasi neitsyt
2. Äitisi soittaisi ja kertoisi olevansa raskaana
3. Miehesi itkisi epätoivoisena lattialla ja sanoisi että sä olet hänelle koko maailma ja hän ei voisi elää ilman sua
4. Saisit tietää olevasi raskaana rv. 29
5. Siskosi olisi ottanut kissan ja pyytäisi innoissaan sua kummiksi[/QUOTE]

1. En ihan ymmärrä kysymystä, miten huomaisin? Tulisin neitsyeksi uudelleen vai vain muistaisin että hei, en ole ollu kenenkään kanssa koskaan?
2. Ilo luetelluista, myös hämmentynyt ja hieman peloissani olisin, koska hänen ei pitäisi enää tulla raskaaksi ja jos tulisin mietityttäisi äidin jaksaminen vauvan kanssa.
3. Pelko, ilo, jännitys. Tää jos tulis yllättäen voisin olla aika epäileväinen sekä omasta että miehen mielenterveydestä..
4. Ilo. Jee. Ois mahtavaa.
5. Ilo. Ois ihana olla kummi, vaikka sitten kissan. Veisin sille herkkuruokaa ja leluja ja ottaisin yökylään.

"Anne"
1. pelästyisin ja itkisin varmaan...
2. kauhistuisin, mutta sitten ehkä innostuisin (äiti on viisikymppinen)
3. nauraisin :D vaikka tiedän että se on totta mutta mieheni on rauhallinen eikä helposti itke...
4. pelko ja onni
5. ilahtuisin kunniatehtävästä! :)

Yhteistyössä