???
Misty 20.11.2008 #8 Alkuperäinen kirjoittaja ettei: .. olisi panovirhepaholainen??!! Click to expand... Taisi vaan olla tahallinen...
Alkuperäinen kirjoittaja ettei: .. olisi panovirhepaholainen??!! Click to expand... Taisi vaan olla tahallinen...
Öö... 20.11.2008 #12 Riippuu paljon painat mutta eikai sitä voi määritellä millanen se panon pitää olla... Jotkut tykkää tummista,toiset vaaleista, toiset laihoista, toiset pyöreistä...jne
Riippuu paljon painat mutta eikai sitä voi määritellä millanen se panon pitää olla... Jotkut tykkää tummista,toiset vaaleista, toiset laihoista, toiset pyöreistä...jne
Ööö.. 20.11.2008 #13 Siis sillä tuota sun painoo kysyin ku jos se kumppani on tooosu laiha ja sä tuhdimpi niin voi tukalat oltavat jos oot päällä... ,)
Siis sillä tuota sun painoo kysyin ku jos se kumppani on tooosu laiha ja sä tuhdimpi niin voi tukalat oltavat jos oot päällä... ,)
CorpseBride 20.11.2008 #17 Tarpeeks pitkä riittävän pitkällä... Mä kyl oon jopa 166cm ite,et josko sulla eri "soveltuvuusasteikko"..
Tarpeeks pitkä riittävän pitkällä... Mä kyl oon jopa 166cm ite,et josko sulla eri "soveltuvuusasteikko"..