.
No minä olen 164cm ja painan nyt n. 62kg ja tunnen itseni tosi lihavaksi, paras olo oli silloin kun painoin n. 55kg.
Lähinnä viittasin tuossa kun ko henkilö itse kertoi että oli mielestään ok painoinen niin on vaikea sanoa mikä on todellinen tilanne näkemättäAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Just sen takia sanoinkin että painoindeksin mukaan. Eikös painoindeksillä mitata sitä terveysriskiä joka kasvaa ylipainon myötä?Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Mä oisin hyvin varovainen ennen kun menisin ketään sormella osoittelemaan ylipainoiseksi. Bmi paino on hyvä viite mutta eri ihmiset painaa eri määrän välttämättä olematta ylipainoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Pahoitteluni jos kommenttini pahoitti mielen, se ei ollut tarkoitus.
Tosi lihavaksi. Joo olet aivan kamala läski.Alkuperäinen kirjoittaja .:No minä olen 164cm ja painan nyt n. 62kg ja tunnen itseni tosi lihavaksi, paras olo oli silloin kun painoin n. 55kg.
No kuitenkin, mun puolesta saa painaa juuri sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä. Toivotaan että se päivä koittaa mullekin että pääsen tavoitteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:Lähinnä viittasin tuossa kun ko henkilö itse kertoi että oli mielestään ok painoinen niin on vaikea sanoa mikä on todellinen tilanne näkemättäAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Just sen takia sanoinkin että painoindeksin mukaan. Eikös painoindeksillä mitata sitä terveysriskiä joka kasvaa ylipainon myötä?Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Mä oisin hyvin varovainen ennen kun menisin ketään sormella osoittelemaan ylipainoiseksi. Bmi paino on hyvä viite mutta eri ihmiset painaa eri määrän välttämättä olematta ylipainoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Pahoitteluni jos kommenttini pahoitti mielen, se ei ollut tarkoitus.
Tääki ihan riippuu. Mäkin olen 65kg ja pituutta on 165 ja taasen on sitä vatsaa... että sais se paino olla mun kohdalla siellä 60 hujakoilla mieluumminAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mä olen 162/65 ja sopiva. Ja ihan "normaalikokoinen". Ei esim. vatsaa mutta ei sixpäkkiäkään...
165cm ja 58-60 kg ois optimaalinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:haluaa olla kuitenkin muodokas,eikä mikään langanlaiha!
tämä on mun tavoite, ei yhtään enempää vähemmän. nyt painan 78 kg ja on liikaa mutta joku 70 -72 sopii mulle ja sen saisin pidetttyä poissa, uskoisin niin. kun vaan saan ton 6kg pois ensin.Alkuperäinen kirjoittaja mä;18850340:No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Vanha ketju, mutta vastataan kuitenkin. Aika ankaraa on naisen elämä, jos painon on oltava vuodesta vuoteen tismalleen sama, ja huippauksen vaihtoehto on paksu olo.Mä oon 166cm/53kg ja viihdyn siinä painossa. Sitä kevyempänä alkaa huipata ja suuremmalla painolla tulee 'paksu olo'.