Mikä olisi sopiva paino 165cm pitkälle naiselle joka....??

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
juuh
paino ei sano sitten mitään. Olen 165cm ja painan 62,5 kg ja olen hoikka. Treenaan paljon ja lihasmassaaa löytyy. Sanoisin, että kannattaa katsoa peiliin eikä vaakaan. Paino voi vaihdella jopa +-5kg lihasmassasta riippuen suuntaan tai toiseen...

laihaläski
Entäs samanpituinen, jolla ei ole yhtään lihasta? Ihan ruikut kädet.

Nyt painoa 54kg ja rasvaprosentti kuitenkin aika suuri, koska sitä lihasta ei tosiaan ole. Housut kokoa 26 ja paidat xs ja silti korkea rasvaprosentti

"Mami"
Ihannepaino on pituus -110. Joten 55kg olisi sinun ihannepainosi.
Samanpituinen äitini painaa 59, ja voisi vielä tiputtaa kilon, pari. Mutta ilmeisesti sinulla on ylipainoa, niin kun rupeat
Laihduttamaan näät kyllä peilistä koska olet laihan kurvikas. Mahdoton sanoa mihin juuri sinun vartalossa rasva asettuu.

vieras12032
Olen 165cm ja tällä hetkellä 58kg.
Pitkään olin 70kg joka oli vähän liikaa, joten sanon, että 55-65kg ois sellanen sopiva. Tietty ruuminrakenteesta ja lihaksesta riippuen :)

Täällä pohdin pitäiskö tiputtaa tohon 55kg vai oisko sitten jo liian laiha.

Brusseli
oon itse 167/56kg ja ihan tyytyväinen, ehkä voisin vaihtaa vielä pari kiloa rasvaa lihaksiksi.
Riippuu paljon kuinka lihaksikas olet. Jos sellanen normityyppi niin 165cm näytää kropasta parhaalta siinä 50-60kg välillä. Eli yleensä 55kg. Riippuu tyypistä. Muotoja saa aina korostettua, makkaroita on hankalampi piilottaa.

Yhteistyössä