Mikä olisi sopiva paino 165cm pitkälle naiselle joka....??

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
58-60 on itselleni paras, 53 näytin jo hieman anorektiselta (jotkut epäilikin), etenkin kun tuntui siltä että lihakset olivat kadonneet. Nyt voin taas nykypainosta lähteä muokkaamaan niitä entiselleen!

Mitä tarkoittaa "muodokas"?

Entisessä elämässä (jolloin mulla oli tissit) painoin hoikkana mutta muodokkaana 61kg ja pituutta 168cm. Eli hiukan tuota vähemmän olisi 165 senttiselle sopiva, jos siis on ihan ok kokoiset rinnat. Vatsan tuskin tarvii olla muodokas...?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Mitä tarkoittaa "muodokas"?

Entisessä elämässä (jolloin mulla oli tissit) painoin hoikkana mutta muodokkaana 61kg ja pituutta 168cm. Eli hiukan tuota vähemmän olisi 165 senttiselle sopiva, jos siis on ihan ok kokoiset rinnat. Vatsan tuskin tarvii olla muodokas...?
Tissit ei oo yhtä kuin muodokas. Mä en esim tykkää tikkujaloista (joku muu saa vapaasti tykätä). Mun mielestä (ja MUN MIELESTÄ) naisen kuuluu olla "pehmeä". Se ei tietenkään kaikilta terveelllisen painon rajoissa onnistu, jos esim laihtuu enemmän joistain paikoista.

butterFly88
mä olen ite 157 ja painoin kesällä 54 ja olin laiha xs:ssän vaatteet meni kepeesti, joten 50kg on ihan liian laiha!
sanosin joku 65-70 riippuu tietenki ihmisen vartalosta minne kaikki massa kertyy...

tuota
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja :
No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.
Mä oisin hyvin varovainen ennen kun menisin ketään sormella osoittelemaan ylipainoiseksi. Bmi paino on hyvä viite mutta eri ihmiset painaa eri määrän välttämättä olematta ylipainoisia

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja :
No itse olen 165 ja painan 71 kiloa ja en ole mielestäni yhtään ylipainoinen vaikka vastausten perusteella sitä voisi luullakin...
Painoindeksin mukaan olet lievästi ylipainoinen.
Mä oisin hyvin varovainen ennen kun menisin ketään sormella osoittelemaan ylipainoiseksi. Bmi paino on hyvä viite mutta eri ihmiset painaa eri määrän välttämättä olematta ylipainoisia
Just sen takia sanoinkin että painoindeksin mukaan. Eikös painoindeksillä mitata sitä terveysriskiä joka kasvaa ylipainon myötä?

Pahoitteluni jos kommenttini pahoitti mielen, se ei ollut tarkoitus.

Yhteistyössä