Mikä olisi sopiva hinta tällaisesta haalarista?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Huutismyyjä
Ihan käsittämättömän alhaisia hintoja te suurin osa maksaisitte hyvästä haalarista. Olen myynyt ja ostanut huutiksessa vuosikausia, ja tuollaisten haalarien hinnat pyörivät 40-60 eurossa. En sitten tiedä mitä niistä pyydetään kirppiksillä, mutta kyllä ne aina kaupaksi menevät huutiksessa.
 
tiedoksi kaikille
Huutis on aivan eri juttu kuin kirppikset!
Huutiksessa voi etsiä juuri sen haalarin jota haluaa, oikea kuosi ja värit, merkki jne.
ja ihmiset on valmiita maksamaan merkeistä! Samalla todennäköisyydellä ei voi löytää kirppikseltä sattumalta haluamaansa haalaria.
Toiseksi,huutiksen käyttäjiä on koko maassa, esim. yhtä kohdettani oli viikon aikana katsonut 200 ihmistä. Se kertoo jotain huutiksen hinnoista ja kannattavuudesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fröökkynä;21969535:
Onko tuo edes REIMATEC...Minusta näyttää ihan Reiman merkiltä tuossa rinnuksessa...:/
On se, lopussa on tarkentava kuva.

Itse olen myynyt 8-35eurolla reimateccejä. 8euron puku oli ihan kamalassa kunnossa, mietin voiko sitä myydä (toki vettä kesti, mutta ulkoisesti). 35euron välikausipuku oli tosi siistissä kunnossa, kun me tykättiin tosta 8uron puvusta enemmän... Välillä oli muistaakseni joku 20euron myynti, parikin kappaletta - jotain tahroja. Ne minusta menivät halvalla, mutta myin ne pihakirppiksellä, missä hinnat ovat alhaisia. Ja pidän hintojani ihan edullisina, koska myyntiajat ovat lyhyitä.

Mä en lotkauta korvaanikaan noihin käytetty on myytävä samalla hinnalla oli kyseessä 29.90euron ciraffi tai just 150euron puku. Mutta ei mun tartte kaikkia miellyttää, kun selvästi on myyntiä. Tosin nykyään mulla on osalle vakio-ostajat.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä