Täällä Kaino :-D
Jätkä 01.02.2014 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Minerva.McGarmiwa: Näytä alkuperäinen viesti Tuolla logiikalla olen nimeni saanut Click to expand... Niin mekin. siis peräkkäisinä päivinä, kaksosia kun ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva.McGarmiwa: Näytä alkuperäinen viesti Tuolla logiikalla olen nimeni saanut Click to expand... Niin mekin. siis peräkkäisinä päivinä, kaksosia kun ollaan.
Namppis88 01.02.2014 #31 Alkuperäinen kirjoittaja ? !: Näytä alkuperäinen viesti Eilen vuosi, tänään päivä, huomenna hetu? Click to expand... Tästä syystä mä en vastaa tämän tarkemmin kun vuosi näkyy jo nimimerkissä. Miehen nimen olisin saanut jos syntymäpäivän mukaan nimetty.
Alkuperäinen kirjoittaja ? !: Näytä alkuperäinen viesti Eilen vuosi, tänään päivä, huomenna hetu? Click to expand... Tästä syystä mä en vastaa tämän tarkemmin kun vuosi näkyy jo nimimerkissä. Miehen nimen olisin saanut jos syntymäpäivän mukaan nimetty.
"kuikka" 01.02.2014 #38 [QUOTE="TiiTii";29522529]Olisin nimetön???? nimim. Joulupäivänä syntynyt[/QUOTE] täällä toinen nimetön
[QUOTE="TiiTii";29522529]Olisin nimetön???? nimim. Joulupäivänä syntynyt[/QUOTE] täällä toinen nimetön
"miemie" 02.02.2014 #50 Mikko, Mika, Mikael, Miikka, Miika... Tohon aikaan ei tainnut olla vielä Mikaela nimeä kalenterissa, joten pojan nimen olisin tyttönä saanu
Mikko, Mika, Mikael, Miikka, Miika... Tohon aikaan ei tainnut olla vielä Mikaela nimeä kalenterissa, joten pojan nimen olisin tyttönä saanu