Mikä olisi hauskaa?

• Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti
Janica89
Mikä urheilulaji olisi hauskinta? :whistle: En voi kauheasti hyppä ja potkia koska oikeanpuoleinen jalka meni toukokuussa sijoiltaan. Side voi helpottaa hieman mutta mikä olisi urheilulaji joka olisi oikeasti hauskaa? Haluaisin kokeilla kaikkea koska painan taas sen 81.0kg ja terkan mukaan mun ihan oikea painoni olisi siinä 56.5kg kohalla. Toivottavasti vastailette ihanat ystäväiseni! :D

Janica89
Auttaaks toi vesijumppa sitten näihin läskeihin jotka ovat mahassa, käsissä ja jaloissa? Jos toimii niin voisha kokeilla joskus ja ehkä. :D Mutta mikä olisi sellaista hauskaa liikuntaa talvella? Siis ihan sisätiloissa? Mutta kyllä toi pulkkailu, hiihtäminen ja luistelukin on tosi kivaa! :xmas: Hei, tostahan tulikin mieleen että onko hiihtäminen, luistelu ja varsinkin pulkkamäen laskeminen hyvää liikuntaa? Siinä se! :D :D Keksinpä itsekkin ainakin kolme liikuntamuotoa talveksi. :p P.S. Äiti käväsi kaupassa noin kuukaus sitte ja osti mulleVäei TV Mix-karkki pussin joka on tuossa vieressä vieläkin, josta siis olen vain kaksi nappassu (ei maittanut) ja sen lisäksi kaverit ja veljet! :p Tosi kivaa! Ja olen päässy 82.5kg:stä 80.0kg:loon! Ihanaa! :D :D

Ainut minulle sopiva urheilulaji on ollut kuntosali, siihen tulee himo, eikä malta olla salilta poissa. sit kävely luonnossa. En ole ikinä ollu mikään urheilija, mut nuo jutut minut sai liikkeelle, kokeile, mikä sulle sopii.

Yhteistyössä