Mikä ois kiva valmistujaislahja joka ei maksa paljoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käy vaikka Iittalan tehtaanmyymälässä. Sieltä saattaa löytää poistoista tai ns. välivärijutuista jotain tosi kivaa ihan pikkurahalla. Kivi-tuikkuja tai mariskoolia jne.

Dääm.. aika paha ammatti.. aattelin eka, että jotain siihen ammattiin liittyvää pientä vois antaa, mutta eihän tohon nyt keksi juuri mitään..:D

Jos viet jotain shamppanjaa/kuoharia ja taiteilet siihen pullon itse jonkun paljon-onnea-vastavalmistuneelle- etiketin ja koristelet sen pullon muutenki? Tai sit väkerrät sille pullolle lähihoitajan vaatteet (kankaasta tai paperista) ja liimaat silmät sille pullolle.. (ei siis ehkä haittaa, vaikka olis halvempaaki skumppaa, kun ei etiketistä näy, mitä on..:D) En tiä.. ite varmaan tykkäisin, mutta paha vieraasta sanoa..

Tai lahjakortti hierojalle, kauneushoitolaan tms.?

Mä olen enemmän käytönnöllisten lahjojen perään, ton ikäisillä yleensä on jo kippoja ja kuppeja, eli jotain minkä voi syödä-juoda-kuluttaa-käyttää loppuun.

Riippuu paljon budjetti on, mutta esim. Pentikistä saa todella kivoja pieniä lahjoja edullisesti jotka on jo valmiiksi pakattu nätiksi... valmispakkauksia siis... itse olen tuolta löytänyt jo useita lahjoja. :)

Voithan vaikka leipoa korillisen muffinsseja tai jotain muuta :) Jos ei pidä varsinaisia juhlia, niin herkut varmasti ilahduttavat. Ei tosin toimi, jos on juhlat joissa pöytä notkuu.

Jos teillä päin tuota Iittalan tehtaanmyymälää ei ole (niitä on kyllä vähän joka puolella Suomea), niin varmaan jonkin paikan tehtaanmyymälä kuitenkin. Ne kannattaa AINA tsekata lahjanostotilanteissa. Niistä tekee oikeasti todella hyviä löytöjä.

Mikä on budjetti?

Kävisikö lahjakortti hemmotteluun, herkkukori (Lidlissä edullisia herkkuja) tai vaikka crocsit työkengiksi.. Kukka on mun mielestä aina hyvä. Tai pihamaalle jokin kasvi?

[QUOTE="vieras";23611661]Mikä on budjetti?

Kävisikö lahjakortti hemmotteluun, herkkukori (Lidlissä edullisia herkkuja) tai vaikka crocsit työkengiksi.. Kukka on mun mielestä aina hyvä. Tai pihamaalle jokin kasvi?[/QUOTE]

vaikka siis luumupuu tai jokin sellainen mistä jää muisto siis.

Asumme pienellä paikkakunnalla josta en nyt pääse kummoisiin lahjatavarakauppoihin tähän hätään. Kahville meidät on kutsuttu joten ehken kehtaa viedä leivonnaisia. Ainahan rahaa voi viedä, mutta 20e tuntuu jo meille paljolta ja 10e ei ehkä kehtaa viedä... Hmm.. oisko sit alkossa tosiaan jotain mitä vois lahjaksi viedä.. kukka on aina kiva viedä, mutta voinko viedä pelkästään kukan??

Jos teillä päin tuota Iittalan tehtaanmyymälää ei ole (niitä on kyllä vähän joka puolella Suomea), niin varmaan jonkin paikan tehtaanmyymälä kuitenkin. Ne kannattaa AINA tsekata lahjanostotilanteissa. Niistä tekee oikeasti todella hyviä löytöjä.

Tosi harvoin tekee hyviä löytöjä, yleensä hinnat on kalliimmat kuin muissa kaupoissa. Halvalla kyllä löytyy sekundatuotteita yms, joskus harvoin jotain poistoja mallistosta poistuvista tuotteista. Lahjaksi ainakin minä annan mieluummin ykköslaatua, itselle voi jotain sekundaakin ostaa. Sekunda on kuin kävisi hakemasta tiimarista mariskoolin halpiskopion.

[QUOTE="...";23612338]Niin, miksipäs ei joku kiva kukka ruukun kera :)[/QUOTE]

Kunhan tiedät, että ystävä on kukkaihmisiä. Minulle olisi aivan turha lahja, kun kukka kuolisi heti.

Oisko tää ihan tyhmä:
http://verkkokauppa.pirteapaketti.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/22032010-1068/Products/018/SubProducts/018-0005
tai joku vastaava jossa käy se valmistuminen jotenkin ilmi.

Yhteistyössä