mikä oikeen on kuin mulla raskauksissa jokakerta mätänee nivustaipeet????

siis aivan järkkyä! toinen nivustaive jälleen kuin viime raskaudessakin mätänee eli märkii niin pirusti ja kutiaa että alushousut kastuu siltä kohdin jalan takia,iho lähtee irti nivusesta ja haisee karseelle!!!??? mitä tää on,aina rv 20jälkeen alkaa ja loppua kohden tulee myös kainalohin sama homma!!!! onks kellään ollu samaa ja mikä siihen auttaa???? onks se joku raskauden aiheuttama sieni vai mikä ?
 
Hopi hopi lääkäriin niin saat apua vaivaan :)
Mulla oli raskausaikana samanmoinen ongelma (mulla tuli kainaloihin, nivusiin, polvitaipeisiin ja korvantauksiin) , joka tosin liitettiin hormonaalisiin muutoksiin ja mun atopiaan, lääkitys/rasvat siihen olemassa :)
Käyppäs pian hoidattamassa, ettei pääse tekemään kunnon tulehdusta ja pääse lisää bakteereita haavaumiin!
 
En tiedä auttaako tämä sinua, mutta minulla on tuo vaiva ilman raskauttakin. Syyksi paljastui hajusteallergia ja testeissä reagoin voimakkaasti myös perunbalsamiin ja luonnonhartsiin. Kainaloihinhan on vuosien varrella tullut tungettua hajustetta kilokaupalla. Suurempi yllätys minulle oli se, että monissa siteissä ja suojissa on tuota luonnonhartsia ja siitä ainakin minulla nivuset ärtyy. Hajusteita sisältävien tuotteiden välttämisen lisäksi sain allergialääkettä ja sienirasvaa. Sillä tuo kutiava ja märkivä ihottuma on todellakin sientä.
 

Yhteistyössä