Mikä nykyään olisi paras mainonta verkkokaupoille ja kotisivuille?

Mainostatko facebookissa ihan virallisesti vai vaan jossain ryhmissä? Ehkä sais enemmän näkyvyyttä, jos saisit mainoksen pyörimään siihen oikeaan kulmaan, jos siinä vielä niitä mainoksia on? Mulla on estot sivuilla mainoksille, niin en tiedä varmaksi.

Eikös täältäkin saa ostaa mainostilaa?

Mainostatko facebookissa ihan virallisesti vai vaan jossain ryhmissä? Ehkä sais enemmän näkyvyyttä, jos saisit mainoksen pyörimään siihen oikeaan kulmaan, jos siinä vielä niitä mainoksia on? Mulla on estot sivuilla mainoksille, niin en tiedä varmaksi.

Eikös täältäkin saa ostaa mainostilaa?
Olen miettinyt Facebookissa ostaa mainostilan, mutta ei ole kokemuksia miten se toimii :). Minulla on FB:ssä nyt kaupan sivuja sekä mainostan eri ryhmissä. Näin nyt asiakkaat minua tunne. Mutta jatkuvasti paranelen kauppani ja kasvatan varaston, sen jälkeen mietin missä kannattava olisi mainosta sivun. Samoin toisen verkkokaupan jonka rakennamme se on vähän erikoinen enemmän (tukku kauppa) miten sille saan näkyvyttä. Luin vinkkejä paljon nyt netissä, mutta omien kokemuksien mukaan kaikki ei ole niin toimivia kun väitetään

Miksi täältä kysyn, niin syy kun täällä on paljon ihmisiä ja kävijöitä, myös yrittäjijä, näin sain ymmärrettyjä. Jos menen Suomi 24:ään kysymään niin pitää odottaa viikkoja että saa edes jonkilaisen vastauksen. Kaikki vinkit siis tervetuleita :). P.S itsellä on jotain ideoita kans, mutta mietin ja pohdin mitä olisi kannattava, koska aina kun jotain aloittaa jo iso osaa menee varastoon.

Yhteistyössä