Mitä mä täällä mainostan ja missä? Onko jossain minun sivusto keskustelussa? Haluan kokemuksia, koska itse tein ennen mainoksia blogeissa, ei toimii, Facediili ja Groupon tuli liian kalliksi mutta tehoa, google mainonta ei niin hyvin toimiiTaaaaaas tämä täällä mainostaa :/
Olen miettinyt Facebookissa ostaa mainostilan, mutta ei ole kokemuksia miten se toimii . Minulla on FB:ssä nyt kaupan sivuja sekä mainostan eri ryhmissä. Näin nyt asiakkaat minua tunne. Mutta jatkuvasti paranelen kauppani ja kasvatan varaston, sen jälkeen mietin missä kannattava olisi mainosta sivun. Samoin toisen verkkokaupan jonka rakennamme se on vähän erikoinen enemmän (tukku kauppa) miten sille saan näkyvyttä. Luin vinkkejä paljon nyt netissä, mutta omien kokemuksien mukaan kaikki ei ole niin toimivia kun väitetäänMainostatko facebookissa ihan virallisesti vai vaan jossain ryhmissä? Ehkä sais enemmän näkyvyyttä, jos saisit mainoksen pyörimään siihen oikeaan kulmaan, jos siinä vielä niitä mainoksia on? Mulla on estot sivuilla mainoksille, niin en tiedä varmaksi.
Eikös täältäkin saa ostaa mainostilaa?