mikä Novitan lanka herkkäihoiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
siis sellainen joka ei kaulaliinana kutittaisi? tuota uutta pitsikukkakehikkoa ajattelin testata ja tehdä joululahjaksi läheisille kaulaliinoja mutta lankaa en vielä saanut päätettyä.

mitä te suosittelisitte?

Saako olla tekokuitua?

Tein vähän aikaa sitten vaunupeiton tirppanalle Cittarista ostettuun lankaan. Oli tosi pehmosta eikä kutita, mutta se oli täysin tekokuitua... Ei ollu kyllä kallistakaan. =) (merkkiä en muista, mut jos tekokuitu käy, voin käydä kattoo, löydänkö sitä lappusta)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Saako olla tekokuitua?

Tein vähän aikaa sitten vaunupeiton tirppanalle Cittarista ostettuun lankaan. Oli tosi pehmosta eikä kutita, mutta se oli täysin tekokuitua... Ei ollu kyllä kallistakaan. =) (merkkiä en muista, mut jos tekokuitu käy, voin käydä kattoo, löydänkö sitä lappusta)

Pirta?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Teddy on aika kutittavaa. Wool on pehmeintä, sopii vauvoillekin.

Teddy mitään kutita.

Ai, no hyvä, mä sitten varmaan vaan kuvittelen, samoin kuin loput mun perheestä... luullaan vaan että kutittaa. Oikeasti ei kutita ollenkaan. Hyvä tietää. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Teddy on aika kutittavaa. Wool on pehmeintä, sopii vauvoillekin.

Teddy mitään kutita.

Ai, no hyvä, mä sitten varmaan vaan kuvittelen, samoin kuin loput mun perheestä... luullaan vaan että kutittaa. Oikeasti ei kutita ollenkaan. Hyvä tietää. :headwall: :headwall: :headwall:

No meen perhe ei kutia siitä ja ollaan atoopikkoja kaikki tyyni. :)

aa, tännehän on tullu paljon vastauksia :flower:

Teddy ei ainakaan sisko kutittanut, viime jouluna sai siitä hartiahuivin ja pipon. vauvalankaa pitänee harkita tai sitten kaivella tuolta kaapista löytyisikö mitään bambulankaa tvs.

harmi vaan kun Prismassa ei ollut niitä kukkakehikkoja vielä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hermian haamu:
En kyllä mitään novitan langoista. tosin en oo testannut niitä uusimpia puroa/tempoa syksyn uutuuksia.

puro oli tosi mukavan tuntuista ainakin neuloa, sellaista samantyylistä kuin esim Loft. Tempoa kattelin kaupassa ja tuntui vähän samanlaiselta mun käteen kuin Huopanen.

Mulla ei kutita Teddy (vaikka luulisi) eikä Samos, myös Rose Mohair sopii. Muuten olen tosi herkkis :ashamed: ja olen toivonut monta kertaa Samosta vähän ohuempana. Ja Paola olis kutiamaton mutta turhan arvokas mun kukkarolle :(

Se Novitan Bambu -lanka on ihanan pehmoista, tein tytölle siitä neuletakin. Siinä ei tietty ole villaa, jos sitä kaulaliinaan haluaa. Nuo uudet Nalle aloevera -langat pitäisi ainakin olla pehmeämpiä kuin vanhat Nallet.

Yhteistyössä