Mikä muu ammatti mainitaan näissä otsikoissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinpä. Jos tekijä olis sairaanhoitaja, sitä ei mainittaisi tai puhuttaisiin vain hoitajasta. En tiedä mikä on tämä mediankin ajojahti nimenomaan lähäreitä kohtaan. Heidät kun muistetaan mainita joka käänteessä. Ovatko he roikkuneet liikaa kaksplussalla (työaikana?!?), vai mistä moinen viha kumpuaa, kun veikkaan, että yksikään näin otsikoiva toimittaja ei ole tavannut ainuttakaan lähäriä, saati tiedä hänen ammatistaan hevon pa*kaakaan.
 
vierailija
Niinpä. Jos tekijä olis sairaanhoitaja, sitä ei mainittaisi tai puhuttaisiin vain hoitajasta. En tiedä mikä on tämä mediankin ajojahti nimenomaan lähäreitä kohtaan. Heidät kun muistetaan mainita joka käänteessä. Ovatko he roikkuneet liikaa kaksplussalla (työaikana?!?), vai mistä moinen viha kumpuaa, kun veikkaan, että yksikään näin otsikoiva toimittaja ei ole tavannut ainuttakaan lähäriä, saati tiedä hänen ammatistaan hevon pa*kaakaan.
Lähes kaikille työnsä menettäneille suositellaan lähihoitajan koulutusta. Olen entisellä työpaikallani tavannut lähihoitajan ja sairaanhoitajan, jotka vaihtoivat alaa hoitoalan rasittavuuden takia. Olen tullut aina huonolle tuulelle, kun minua on luultu terveysalalla olijaksi tai suositeltu sille alalle.
Olen kiinnostunut hyvinvoinnista ja opiskellutkin hieman alaa. Sairaaloissa olen ollut vain potilaana ja aina saanut hyvää hoitoa.
Toimittajat tekevät työssään paljon virheitä. Joillekin kommelluksille nauran
ja joillekin en. Aurinko tuli esille pilven takaa ja löi tablettini näytön kirkkaaksi.
Suosittelen seuraamaan ulkomaiden uutisia. Kotimaisista jutuista tulee kärttyinen olo. Kaikki lehdet jauhavat samaa asia paisutellen. Häveliäisyys ja hienotunteisuus on nykyään lehdistölle tuntematon käsite.
 

Yhteistyössä