Mikä mun 2,5v on???

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut
Välillä nukkuu päikkärit, välillä ei.

Tänään nukkui sängyssään 1,5h. Tuli sitten mun syliin, johon nukahti uudelleen 30 minuutiksi.

Kannoin sitten sohvalle jossa nukkuu edelleenkin. 2h20min nyt nukkunut.

Ihan eriskummallista toimintaa. Ei ikinä nuku kuin max 1,5h, eikä ainakaan jatka uniaan missään.

Kipeäksi tulossa? :(
 
Matriarkka
Pienet lapset nukkuvat usein taudit pois. Se antaa elimistölle rauhan toipua. Saattaa siis olla, että pikkuinen on tulossa kipeäksi tai on jo lievästi kipeä. Aina kaikista sairauksista ei edes tule pahempia oireita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
En itse huolestuisi lainkaan. Eihän me aikuisetkaan toimita tasan samalla jaksamisella ja unimäärällä joka ikinen päivä.
No ei tuo lapsi ole ikinä elämänsä aikana nukkunut noin.

Heräsi jo, vaikuttaa ihan normaalilta.
 
rtyui
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Monestihan se on kun ne päiväunet ovat jäämässä pois, niin sitä kun parina päivänä ei nuku, niin sitten taas nukuttaa senkin edestä.
Meillä ainakin näin! Juuri nukkui 3,5tuntia...muina päivinä ei sitten ole nukkunutkaan ja illat ovat venähtäneet. 2v8kk kyseessä.
 
dfghjlöä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mitä otsikko tarkoittaa? tarkoitatko, että "mikä minun 2,5 veellä on?" -ihme kielioppia...
No joo tarkoitan. Sori unohtui "lla" välistä pois. Kaikki muut ymmärsivät paitsi sinä.
määkään en ymmärtäny. No, onneks ketjun voi avata ja lukea tekstin, niin ei jää kummallisia mielikuvia. :D
 

Yhteistyössä