Mikä mulla on? Mulla sattuu navan korkeudella molempiin kylkiin. Välillä kipu kyljen etupuolella ja välillä kyljen selän puolella.

• Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
Huolissaan
Vasemmalle puolelle sattuu vähän enemmän kuin oikeelle puolelle. En ole venäyttänyt tai jumpannut, että siitä johtuis.

Kipu ei ole sietämätöntä et kipulääkettä ei ole tarvinnut ottaa, mutta viime yönä valvoin toista tuntia kun missään asennossa ei ollut hyvä olla, aina vaan tuntuu jomotusta molemmilla puolilla. Voisko olla munuaisissa jotain häikkää? Ei ole kuumetta eikä pissan mukana ole tullut verta.

Kipu ei tunnu koko aikaa, mutta välillä tuntuu sit useamman tunnin putkeen. Todella outoa ja pelottavaa!

Oletko huomannut yhteyttä syömisesi kanssa?
Minulla saatta suolisto joskus reakoida sopimattomiin ruoka-aineisiin kipuamalla muualla kehossa. Varsinkin kyljissä ja rintakehässä. Ennenkuin selvisi mistä kyse, oli aika pelottavaa, kun tuntui ettei pysty oikein hengittämään, kun sattui niin paljon.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Oletko huomannut yhteyttä syömisesi kanssa?
Minulla saatta suolisto joskus reakoida sopimattomiin ruoka-aineisiin kipuamalla muualla kehossa. Varsinkin kyljissä ja rintakehässä. Ennenkuin selvisi mistä kyse, oli aika pelottavaa, kun tuntui ettei pysty oikein hengittämään, kun sattui niin paljon.

En ole huomannyt syy-yhteyttä. Tää alko reilu viikko sitten...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kans samaa. Pistelevää kipua vähän siellä sun täällä vatsaa. Etenkin suoliston alueella.
Nyt se kipu tuntuu selän puolella kyljen ja selkärangan välissä molemmilla puolilla. Onko munuaiset niissä kohti? Mä en tajua mitä ihmettä tää oikein on?!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kans samaa. Pistelevää kipua vähän siellä sun täällä vatsaa. Etenkin suoliston alueella.
Nyt se kipu tuntuu selän puolella kyljen ja selkärangan välissä molemmilla puolilla. Onko munuaiset niissä kohti? Mä en tajua mitä ihmettä tää oikein on?!
Mulla kipu ei ole pistelevää vaan "kokoaikaista" ihan kuin joku puristais jotain sisäelintä... vaikea kuvailla :/

ap
Olisin varmaan jo kuollut jos olis maksa pohksahtanut?! En ole raskaana :) Kunpa oliskin noin iloisen asian takia kipeetä. Joku kysy juiliiko, juilii kyllä :(

Mulla on 7.4 gynen ultra kun synnytyksestä kolme vuotta niin varasin nyt ton tarkistuksen kun pakko selvittää mistä johtuu. Toivottavasti ei mitään vakavaa.

kakka suolessa!?
...siellä suolessa?! Itselläni oli, ja kyllä oli kauheaa jomutusta uuri tossa navan yläpuolell.
Suolesta löytyi JÄTTIMÄINEN ulostemassa. Minulla oli ollut ihan ripulilla parin viikon aikana mutta kakkahan sinne suoleen vain oli jymähtänyt :)

"vieras"
Mulla on ollut kans outoa kipua, tuntuu tosin vain oikealla puolella, sattuu mahaan kylkiluiden alla, säteilee kylkiluihin myös selän puolelle. Löysin netistä ketjun, jossa useilla samaa ja vaikka kaikki testit otettu, ei oikein syytä useimmille ole löydetty. Mä luulin ensin sappikohtaukseksi, mutta kipu jatkui usemman päivän, ei tosin ihan niin voimakkaana.

Yhteistyössä