mikä morkkis..:(

  • Viestiketjun aloittaja dingdong
  • Ensimmäinen viesti
dingdong
siis ei jumalide, mä sit menin ja petin rakasta miestäni kännipäiten..:( ja musta tuntuu että mä oikeesti kuolen. en ees tajua minkä ihmeen takia menin ja tein niin, kun meillä on asiat paremmin kuin hyvin.. ei hitto.. ja mikä kauheinta, siinä rytäkässä jäi kumikin laittamatta.. mun pää hajoo kun ees ajattelen koko juttua..:( ja nyt sitten mietin että miten nopeasti sukupuolitaudit tarttuu jos sellasen vielä kaupan päälle sain? melkein voisin ajatella että olis ihan oikein mulle jos jotain tuliskin.. että mua oikeesti ketuttaa tää juttu..
 
annika
kai niissä joitakin viikkoja se aika on..en tiiä.mutta tuohon morkkikseen auttaa aika,usko pois,vaikka nyt tuntuu ihan hirveeltä,niin se helpottaa.en ala tuomita koska ihmiset on inhimillisiä ja virheitä tekee jokainen,toiset tälläsiä,toiset muunlaisia.kuulun itse myös tähän sarjaan,joskus tullut hölmöiltyä jotakin.voimia,kyl se siitä.
 
Kuuleppas nyt
Todennäköisesti et oleedes mitään tautia saanut, säikähtänyt vaan pahasti. Tuleppas vaikka viikon päästä taas palstalle, niin ihan eri mielellä taas :) Kaikille sattuu ja tapahtuu, don`t worry... :)
 
ap
kiitos annika :) tää fiilis on jotain aivan karmeeta, itkun tuloa ei voi estää...:( mä googletin kyllä mutta ajattelin josko täällä joku kertoisi omakohtaisia tietoja.. kai se on pakko varata testeihin aika. ei jumaliste, kun sen sais peruutettua jotenkin, mutta kun ei niin ei.. tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..:(
 

Yhteistyössä