Mikä/mitkä ovat sinun mielestäsi "hyviä" syitä erota?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
Tietty perussetti kuten väkivalta, alkoholi, huumeet, pettäminen....mutta mulle riittäisi myös ihan vaan se, ettei mies enää kiinnosta kuten pitäisi. Että ihastun toiseen oikein tosissani, että huomaan meidän kasvaneen eri suuntiin, etten ole enää onnellinen.

Non compos mentis
Omalla kohdallani se elämä kumppanin kanssa meni liian vaikeaksi. Moni asia johti siihen, että sitä oli itse kuin selkä seinää vastaan, eikä pelastautumismahdollisuuksia juuri ollut. Onneksi pääsin pois ajoissa.

Non compos mentis
Kellään ei tainnut olla listalla sitä vaihtoehtoa, että puolison ajatusmaailma tai arvot muuttuvat niin radikaalisti, että se heijastuu koko perheen elämään.

"vieras"
Tietty perussetti kuten väkivalta, alkoholi, huumeet, pettäminen....mutta mulle riittäisi myös ihan vaan se, ettei mies enää kiinnosta kuten pitäisi. Että ihastun toiseen oikein tosissani, että huomaan meidän kasvaneen eri suuntiin, etten ole enää onnellinen.
Mun mielestä ihastuminen ei oo syy erota. Susta voi ihastumisen humussa tuntua, että ootte miehen kanssa kasvaneet erillenne vaikkette oikeesti oliskaan.

[QUOTE="vieras";22534470]Mun mielestä ihastuminen ei oo syy erota. Susta voi ihastumisen humussa tuntua, että ootte miehen kanssa kasvaneet erillenne vaikkette oikeesti oliskaan.[/QUOTE]

Mä taas tiedän itsestäni, että kevyitä ihastuksia tulee ja menee, mutta jos ihastuisin oikein tosissani aidosti johonkin toiseen niin se olisi mulle merkki siitä että mieheni ei enää ole mulle se oikea.

Yhteistyössä