Mikä minulla vatsassa?

• Viestiketjun aloittaja titta
  • Ensimmäinen viesti
titta
Minun vatsani on kummallinen. Se on kasvanut, murisee ja välillä näkyy pulssi mahan päällä. Sitten siellä sisällä liikkuu jotan, näen sen selvästi kun makaan selälläni. Voiko mulla olla joku isompi mato?
Vai voinko olla raskaana vaikka testit näyttävät negatiivistä? (minulla on joka kuukausi ruskeat kuukautiset)

Please auttakaa!

Jos olisit raskaana ja lapsi jo liikkuisi sisällä, niin koita mennä selinmakuulle ja ""töki"" Mahaa voikka toiselta puolelta, jolloin lapsi reagoisi mahan tökkäykseen. Ei kovaa mutta silleen sopivasti. Yleensä kyllä jos lapsen liikkeet tuntuisi jne, niin testissä näkyisi jo positiivinen viiva. Kannattisi kääntyä lääkärin puoleen kuitenkin.

Tuli mieleeni
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
Jos olisit raskaana ja lapsi jo liikkuisi sisällä, niin koita mennä selinmakuulle ja ""töki"" Mahaa voikka toiselta puolelta, jolloin lapsi reagoisi mahan tökkäykseen. Ei kovaa mutta silleen sopivasti. Yleensä kyllä jos lapsen liikkeet tuntuisi jne, niin testissä näkyisi jo positiivinen viiva. Kannattisi kääntyä lääkärin puoleen kuitenkin.
Näkyykö se positiivinen vastaus muuten koko raskauden vai vain tietyn ajan alussa?

heps
Joo kyllä täälläkin silloin tällöin suolisto paukkuu ja pomppii. Ja en ole raskaana... Mutta mitä ihmettä on ruskeat menkat? Täällä ne on aina ihan punaiset...?!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuli mieleeni:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:
Näkyykö se positiivinen vastaus muuten koko raskauden vai vain tietyn ajan alussa?
koko ajan. Jos se hormoni, mikä raskaustestissä antaa sen plussan, loppuu, niin silloin raskaus on päättynyt.

Yhteistyössä