Mikä minä olen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai oletko joku kompromissi persujen ja vihreiden väliltä?
Mitä? Täh? Joo, olen ja en. Kompromissi? Eeeeen tiedä. Eikö ole olemassa ihmistä, jolla ei olisi ominaisuuksia toisesta leiristä, et vaikka koko maahanmuuttokysymys ei vois vähempää kiinnostaa? Ihan esimerkkinä heitin. Tuntuu, että Suomi on jaettu kahteen leiriin, eikä muita ole olemassakaan, mutko mä tiedän, että en ole ainakaan kummassakaan noista ryhmistä. Joudun siis vuorotellen kutsumaan itseäni "perseilijäksi" tai "silakaksi", koska ainoastaan nuilla ryhmillä on nimi!
 
vierailija
Keskusta kai
Mut sitten mun taas pitäisi olla jollain tapaa Sipilämäinen. kauhistus. Enkä nyt oikein tiedä, että voiko keskusteluun ottaa osaa, kun sanotaan silakaksi, että en kun olen keskusta ja ssiiiitten kun tulee kakkaa niskaan, niin en osaa "puolustaa" keskustalaisuuttani, koska en sitä ole.
Mut nythän en voi ottaa poliittiseen keskusteluun ollenkaan osaa, sillä en ole persu tai vihreä.. Onpa tämäkin ongelma, huh.
 
Ja kun molemmat puolet sanoo samaa, niin joku saattaa joutua hassuun tilanteeseen.
Miksi ihmisen pitäisi leimautua johonkin ryhmään ja hakea sillä muiden hyväksyntää. Minä muodostan kantani jokaiseen kysymykseen erikseen. Hintana tietenkin on, että niskaan voi sataa mistä suunnasta tahansa, mutta siitä ei pidä välittää. Riittää, kun tietää olevansa oikeassa. :cool:

 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
vierailija
Miksi ihmisen pitäisi leimautua johonkin ryhmään ja hakea sillä muiden hyväksyntää. Minä muodostan kantani jokaiseen kysymykseen erikseen. Hintana tietenkin on, että niskaan voi sataa mistä suunnasta tahansa, mutta siitä ei pidä välittää. Riittää, kun tietää olevansa oikeassa.
En hae muiden hyväksyntää ja mulle on ihan sama, mistä suunnasta sataa. Yleensähän se on persuilta, jotka nimeävät minut vihervassariksi (kuten sinä) ja sen jälkeen kaatavat sangollisen. Se ei vain ole älykästä keskustelua. Eli olisi helppo vain sanoa, et hei, olen plapplalla... eli öyhöttäminen ei osu, et vois jatkaa aiheesta. Nimellehän ei tietenkiään ole tarvetta, mikäli tarkoitus on vain öyhöttää kaikille, minkä luulen olevan tän palstan henki, nyt kun lähemmin keskusteluita seurannut.
 
ehkäpä olet sitten semmoinen niin sanottu vastarannan kiiski.Mikäs puolue se olikaan tämä hjalliksen perustama puolue eikös hjjallis perustanutkin sen eriävien mielipiteidensä vuoksi,saattaisit olla kyseiseen puolueeseen juurikin se oikea henkilö.
 
vierailija
ehkäpä olet sitten semmoinen niin sanottu vastarannan kiiski.Mikäs puolue se olikaan tämä hjalliksen perustama puolue eikös hjjallis perustanutkin sen eriävien mielipiteidensä vuoksi,saattaisit olla kyseiseen puolueeseen juurikin se oikea henkilö.
:D Hyvä analyysi. Olen tosin aina kuvitellut, että nämä ääriryhmät on niitä vastarannan kiiskejä. Tällä hetkellä olen itseasiassa puolueeton, mutta jos vaalit olis tänään, niin katselisin varmaan piraatteja/feministejä tms. Ei parhaat vaihtoehdot, mut ainoat, jotka ei kuse silmään. Ihan hyvin voisin miettiä kokoomus/keskusta/sdp, tai mitä kaikkia noita väliin nyt jää..
Kyse ei kuitenkaan varsinaisesti ole puolueen hakemisesta tai siitä, ketä äänestäisi, vaan ihan vain siitä, että miksi kutsutaan niitä, jotka eivät ole suvakkeja tai persuja. Jos vaikka löytyisi ihminen, jolla ei olisi mielipidettä maahanmuuttoon.
 
En hae muiden hyväksyntää ja mulle on ihan sama, mistä suunnasta sataa. Yleensähän se on persuilta, jotka nimeävät minut vihervassariksi (kuten sinä) ja sen jälkeen kaatavat sangollisen. Se ei vain ole älykästä keskustelua. Eli olisi helppo vain sanoa, et hei, olen plapplalla... eli öyhöttäminen ei osu, et vois jatkaa aiheesta. Nimellehän ei tietenkiään ole tarvetta, mikäli tarkoitus on vain öyhöttää kaikille, minkä luulen olevan tän palstan henki, nyt kun lähemmin keskusteluita seurannut.
  1. en ole perussuomalainen, vaikka joissakin asioissa ajattelen samankaltaisesti
  2. en ole nimittänyt sinua "vihervassariksi" - laitahan linkki väitteeksi tueksi
  3. rekisteröidy, niin sinut erottaa kymmenistä muista vierailijoista etkä tule arvostelluksi muiden puhumisista
  4. luovu itse nimittelystä jos et halua tulla nimitellyksi. Esim. tuon öyhöttää-sanan voisit jäättää pois, se on vain toisen leimausyritys
  5. keskustelussa kannattaa keskittyä keskustelemaan aiheesta, ei keskustelijoista
 
vierailija
  1. en ole perussuomalainen, vaikka joissakin asioissa ajattelen samankaltaisesti
  2. en ole nimittänyt sinua "vihervassariksi" - laitahan linkki väitteeksi tueksi
  3. rekisteröidy, niin sinut erottaa kymmenistä muista vierailijoista etkä tule arvostelluksi muiden puhumisista
  4. luovu itse nimittelystä jos et halua tulla nimitellyksi. Esim. tuon öyhöttää-sanan voisit jäättää pois, se on vain toisen leimausyritys
  5. keskustelussa kannattaa keskittyä keskustelemaan aiheesta, ei keskustelijoista
Se on tuolla toisessa keskustelussa. Ei tarvitse uskoa, ei ole tarvetta alkaa kinaamaan aiheesta.
Ajattelet siis, että kaikki vierailijat ovat joko persuja tai suvakkeja ja niitä saa.. eikun et ole haukkunut persuja mielestäni ikinä.. siis haukkua, mutta muiden olisi keskusteltava asiallisesti.
Öyhöttämistä käyttää täällä kaikki.. onko se jokin taikasana, et ton saa sit haukkuu? Taikasana, et nyt ollaan persun/suvakin kanssa "keskustelemassa".
Ja joo, ihan sama, mitä kieltä käytän, olen väkivaltainenvihervassariöyhöttäjäsuvakki, joka haalii raizkaajamamuja tänne Suomeen. Ehkä kyse on siis vain siitä, että torpataan poliittinen keskustelu ja tuputetaan aivopieruja. Ihme, miten moni rekkautunut siihen lähtee mukaan. Jos täällä olisi riidanhaluisia suvakkeja, olisi menossa aikamoinen kakkamyrsky. Joo ei kiitos, en todellakaan aio rekkautua, täällä on ihan liikaa targettajia, joista taidat olla yksi.
 

Yhteistyössä