#&%£$!* mikä mies!

mies tuli kotiin baarista, satuin huomaamaan että sormus oli väärässä sormessa, no en voinut mitään tarkistin puhelimen :ashamed: ja siellä oli soittanut joku ex hoito!!!! mies nyt selittää että ei tiedä miksi se sormus oli väärässä sormessa, ja mix on puhunu sen hoidon kans puhelimessa. joopa joo pahalta tuntuu :'( mitä ihmettä tässä nyt pitää tehdä? uskonko miestä, kyselee koko ajan että millä hän sen minulle todistaa että ei ole peuhannut muitten kanssa, voi itku!! mitä nyt tehdään
 
Mä suuttuisin niin paljon, että repeisin varmalla. Ei muuten, mutta kyllä pistäisi mietityttämään mikä helvetin mies se on, jonka tarvitsee salailla olevansa varattu, siis vaihtaa sormusta sormesta toiseen, taikka taskuun piilottaa. Tavallaan kannatan sitä että pitää luottaa ymym, mutta hitto vieköön, en minä itse piilottele baarissa sormustani, ja taatusti odotan että miehelläkin se pysyy oikeassa paikassa. Suututtaa sun puolesta. \|O :ashamed:
 
kiitos nasu! helpottaa kun saa jollekkin sanoa, ystävilleni en voisi ikinä kertoa koska pilkatuksi tulemisen pelko on tosi suuri, en kestäisi sitä että ystävät voivottelisivat selän takana! ja sitten vielä sekin päivä koittaa kun se hoito tulee mua vastaan ja mielessä hekottaa!!! voi jeesus vedän sitä ihan varmasti lättyyn :( no en kai sentään mut vituttaa
 
hoito oli soittanu miehelle. oisko sulla antaa sitä suklaata kilo? onhan mullakin vanhojen hoitojen numerot viä, éi o tullu poistettua syytä en kyllä tiä, mut ei ne mulle kyllä soittele enkä mäkään liioin. nyt se sika tuli istuu tohon viereen. haistakoon huilu koko jarru :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2004 klo 13:30 niisku kirjoitti:
hoito oli soittanu miehelle. oisko sulla antaa sitä suklaata kilo? onhan mullakin vanhojen hoitojen numerot viä, éi o tullu poistettua syytä en kyllä tiä, mut ei ne mulle kyllä soittele enkä mäkään liioin. nyt se sika tuli istuu tohon viereen. haistakoon huilu koko jarru :D
*ojentaa kaksi kiloa suklaata*
Entä jos sun mies ei oikeasti mitään sen hoidon kanssa ole väsännyt, muija on olut vaan munan kipeä ja pitänyt sun miestä helppona nakkina mutta saanut rukkaset?
Se sormus kyllä häiritsee.... :\|
 
no juu ajattelin kans vähän noin, mut sit muistin kans sen sormuksen, mut muistu sit vaan mieleen et jätkä porukassa oli meinannu tulle tappelu et jos olis sen takii vaihtanu sormusta toiseen käteen, mut ei se oikein tunnu uskottavalta, ja sit kun mieheni ei ikinä tappele ei vielä tähän päivään ole koskaan tapellu, siis mun aikanani, miten ihmeessä saan asiaan selvyyden?
 
En mä käsitä. Voi kurja mikä umpikuja. Jos se on ollut niin kännissä ettei ole tajunnut mihin sormeen sormuksen laittaa jos on ottanut jostain syystä hetkeksi pois? Tosin mä itse en ikinä ole niin kännissä etten muistaisi mihin sormeen kihlasormus kuuluu. Paha. *ojentaa kakun palaa, ja teetä* Auttaa sydänsuruihin. :)

 
Hmm.. Kaikki ei ole nyt kohdallaan. Minulle ei ole koskaan baari-illan aikana tullut tarvetta ottaa sormusta pois sormesta! Ja että vanha hoito soittaisi sattumalta juuri kun ole tyttöporukalla iltaa viettämässä, ei myöskään näin ole käynyt koskaan! Tappelua en harrasta, mutta aika neitimäiseltä sekin kuulostaa, että "tauko, vaihdan sormuksen toiseen käteen..." Luulen että tarvitset sitä suklaata enemmänkin! Ota koko Cittarin muovipussi! Ole hyvä!
 

Yhteistyössä