kummasteleva
on minulla sitten erikoinen mies... muutamia kuukausia sitten menkkani alkoivat hieman etuajassa ja en ollut muistanut ostaa siteitä varastoon. siinä sitten tuskissani kipristelin ja pyysin miestäni tuomaan kaupasta siteitä, kun kerran kauppaan oli menossa. olin niin kipuinen, että itselle kauppaan lähtö tuntui vaikealta. eipä mies siteitä suostunut tuomaan. sanoi vain, että kaikki vaan luulee että ostan niitä itselleni! yritin sanoa, että jos joku siteet hänen ostoskorissaan huomaa niin ajattelee varmasti, että ompas huomaavainen mies, kun ostaa naiselleen siteitä. mutta ei kertakaikkiaan suostunut. itse jouduin sitten lopulta raahautumaan kauppaan. tällöin ajattelin, että jos joskus käytämme vielä kondomeja, teen kiusallanikin saman, eli sanon etten kehtaa käydä ostamassa. nyt kuinkas ollakaan lopetin pillerit sivuoireiden takia. mutta mies ei osta edes niitä kondomeja! jos sanon hänelle että tuoppas kaupasta kondomejakin, kun ovat loppu, niin ei varmasti tuo! jos en minä niitä osta, niin ei ole sitten seksiäkään! mies on sentään jo 27...