Mikä miehiä vaivaa???? :D

Siis jo toinen tapaus lyhessä ajassa, no okei, eka tapaus oli vanha exä jolta sit kysyin kuulumisia, oli hirveen iloinen, kun muistin häntä ja kertoi kuulumisensa tarkasti ja kysyi minulta samoin mitä kuuluu, no laitoin ja mainitsin myös lapsestani ( aina kerron siintä heti, jos tiedän et joku ei tiedä ) no sieltä tuli että onko PIIIP siun muksu, laitoin on ja plaa plaa hän lopetti yhteyden pidon täysin. Nooh, äskettäin minuun otti viestillä yhteyttä ( en tiedä mistä minun numeron oikein ees on saanu, ei kertonut ) lapsuudenystävä/kaveri mies hänkin, ja kysy mitä minulle kuuluu, no kerroin taas heti avoimesti, että olen tässä lapseni kanssa muuttanut ja olen onnellinen.. jotekin muuttui viestit tosi kylmiksi sen jälkeen, ja just sellaiseksi että ei haluu edes kirjoitella. Aika omituista käytöstä aikuisilta miehiltä, joitten kanssa en kuitenkaan seurustelemaan ole alkamassa tai naimisiin menossa. :snotty: On onneksi paljon miehiä, jotka ei ole lapsestani moksiskaan ja tulevat usein kahville ja kysyvät usein mitä kuuluu ja niin pois päin. Ja en voi tajuta, tässä kahdessa viikossa mitä olen yksin asunut on jo, en edes pysy laskuissa mukana, mutta monia jotka flirttailevat ( ollut kavereita/exmieheni kavereita pitkään ) koko ajan, viesteillä tai vaikka vaan näkee.. en kyllä nyt pysty kuvittelemaan kenenkään kanssa seurustelua, vaikka nyt jo alkaa tuntuu, että parempi olisi pysyä suhteessa, että ei joudu hullunmyllyyn ja loukkaamaan joskus ehkä joitakin miehiä.. Minkä sille voin, olen oma itseni ja jos joku tai monet tykkää ni en mie kyl sille minkää maha :saint: :snotty:
 
ai no anteeksi, kun en osaa artikuloida oikein :) nii sitä itse ainakin olen miettinyt että kait ne sitten on niitä jotka pelästyy, tai sit niitä häiritsee pitää yhteyttä ihmiseen jolla on lapsi :) tuli tuollainen ajatus mieleen niin tulin jakamaan sen teidän kanssanne,sekavin tekstein, mutta tulin silti :whistle:
 

Yhteistyössä