Mikä meidän 9kk vauvaa vaivaa.....?!?

Ongelmana nukkuminen...kun ei nuku... nukkuu yhdet päiväunet, toiset piti ottaa pois että nukkuisi yönsä..mutta ei..päiväunillakin herää pari kertaa hysteeriseen itkuun, yöllä herään hänen kanssaan parinkymmenen minnutin välein. Alan olla hyvin väsynyt. Korvat tarkistettiin viimeksi viikko sitten, että jos jatkuva huuto olisi niistä johtunut, poika muutenkin ollut syntymästään lähtien hyvin vaativa..... mitä tämä voi oikein olla? :(

Nyt kun mulla on tuo kirja tuossa valmiiksi auki niin sieltä löytyy hyväksi vaihtoehdoksi Temperamentti.

Jos ei mitään sairauksia tms ole eikä löydy niin tuo on selittävä asia. Ei aina välttämättä ole mikään vikana.

mietin tuota refluksiaakin tänään,mutta yleisesti mulle on naurahdettu kun olen sitä ehdottanut,annan hänen myös karjua niin kuin on neuvottu että ei heti syliin,mutta rauhottuu vain sylissä pystyasennossa, ei oksentele...mutta vääntelehtii...

Alkuperäinen kirjoittaja jassi85:
mietin tuota refluksiaakin tänään,mutta yleisesti mulle on naurahdettu kun olen sitä ehdottanut,annan hänen myös karjua niin kuin on neuvottu että ei heti syliin,mutta rauhottuu vain sylissä pystyasennossa, ei oksentele...mutta vääntelehtii...
joltain vaivalta tuo kyllä vaikuttais. kannattaa soitella neuvolaan, josko testaisivat allergioita?

Yhteistyössä