mikä markettien kissanhiekka pitää parhaiten hajut pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja t.t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ei mikään :D
Mut se eläikaupan hiekka on oikeesti ihan suhteessa samanhintaista, riittää paljon pidempään. Ostat yhden 18e maksavan säkin ni saat sinä aikana ostaa kolme 5e markettisäkkiä.

Eikä haise. Miksei eläinkaupan hiekka käy?

Meillä käytetään kahdella kissalla Rainbown hajustamatonta mikrohiekkaa (myynnissä S-kaupoissa, me ostetaan Prismasta), pieni pussi maksaa n. 4 e, ja ostetaan sitä kerralla pari laatikkoa kohden. Käytettiin aiemmin eläinkauppojen hiekkoja, mutta kun todettiin tuo hinta-laatu-suhteeltaan samanveroiseksi, siirryttiin siihen kokonaan. Eläinkauppaan ei kolmen lapsen kanssa edes kuukausittain ehdi.

Meillä käytetään kahdella kissalla Rainbown hajustamatonta mikrohiekkaa (myynnissä S-kaupoissa, me ostetaan Prismasta), pieni pussi maksaa n. 4 e, ja ostetaan sitä kerralla pari laatikkoa kohden. Käytettiin aiemmin eläinkauppojen hiekkoja, mutta kun todettiin tuo hinta-laatu-suhteeltaan samanveroiseksi, siirryttiin siihen kokonaan. Eläinkauppaan ei kolmen lapsen kanssa edes kuukausittain ehdi.

Anteeks mut miten tuo lapsien lukumäärä liittyy siihen että ei ehdi eläinkauppaan?

Meillä käytössä Rainbowin kristallihiekka (tai paketissa taitaa lukea vaaleat rakeet kissahiekka), enkä ole ainakaan itse huomannut että haisi eikä kukaan ole valittanutkaan. Tosin meillä vain yksi kissa ja sekin tekee suurimmaksi osaksi tarpeet pihalle.

mä käytän kristallia ja normaalia hiekkaa sekasin,Rainbowta ja sit tapaan laittaan myös suolaa sekaan.
tottakai jossain vaiheessa haju puskee läpi mutta kissan vessa on kylppärissä niin eipä juuri haittaa.

Me käytetään Pirkan paakkuntuvaa kissanhiekkaa, se on parhaaksi todettu. Ei se pääse EverClean-tasolle, mutta meillä menee kissanhiekkaa se 10kg viikossa ja tällöin edullinen hinta on valttia. EverClean on toki hieman riittoisampaa, mutta aikalailla samat määrät sitä menee eli riittoisuuserot ei ole huomattavat.

Meillä ei mielestäni haise kissanpissa, ja olen itse tosi tarkkanenäinen sen suhteen. Yleensähän laatikot haistaa kun tulee takaisin kotiin, ja vaikka ne on meillä eteisessä niin ei tule hajuja vastaan koskaan.

Me käytetään kristallihiekkaa ja ei haise! Helppo siivota kakat pois ja harvemmin tarvitsee vaihtaa koko hiekkaa. Eri merkkisia kristallihiekkoja olen ostanut eikä ole isoja eroja laadussa.

Kannattaa ostaa vaikkapa Vapon puupellettiä mikä maksaa n.5€/20kg säkki. Tämä pelletti on siis tarkoitettu lämmityskattilan polttoaineeksi, mutta on täydellistä "kissanhiekkaa".

Kallista aitoa kissanhiekkaa ei kannata ostaa.

ostin kokeeksi cassius white 3in1 5€ maksoi pussi,on yllättävän hyvä hiekka ei haise niinkuin kaikki muut marketti hiekat..paakuntuu hyvin helppo puhdistaa ostin toisen pussin viälä. yleensä ostan hiekat eläinkaupasta..

Mihin on hävinnyt kaupoista Cassius-kissanhiekka? Sen olen todennut vuosien varrella parhaaksi paakkuuntuvista kissanhiekoista, joita tavallisista kaupoista on saanut. Tokmannilta yleensä sen hain, mutta nyt sitä ei ole ollut enää viikkoihin. Se paakkuuntui hyvin ja paakut pysyivät koossa pois korjattaessa. Se ei myöskään juurikaan pölissyt. Nyt viimeksi ostin Mustista ja Mirristä ison pussin Compact Care Classic`ia, mutta olen hyvin pettynyt siihen. Se pölisee pahasti, paakut rikkoontuvat pois korjatessa ja kissan tehdessä "reikää" seuraavalle tuotokselleen, ja kaiken päälle se myös tarttuu tiukasti laatikon pohjaan, jos kissa tekee "reiän" pohjaan asti. Mitään tuotteita en tilaa netin kautta, sen verran "vanhanaikainen" olen. Haluan ostaa suoraan kaupoista tarvitsemani tuotteet.
Siis APUA!
Cassiuksen ystävä ja Vili-kissan emäntä Tampereelta.

Se on ihan paskaa hiekkaa, velliä, haisee ja tulee kalliiksi. Et ehdi eläinkauppaan, ehditkö eläinlääkäriin vai onko kisu leluksi laitettu

Yhteistyössä