Mikä mahtaa olla...

Ei tää aihe ehkä ihan tänne kuulu, mutta en tienny, minne kirjottasin tai mistä kyselisin...

Rupesin tossa eilen mietiskelemään, että millos miulla oli edelliset menkat ja sit tajusin, et ne oli joko viikko tai kaks viikkoo ennen vappua. Mie typerys ku en merkannu niitä sillon mihinkään ylös, niin nyt on sitte vaikeuksia muistaa, että millo ne tasan tarkkaan oli.. Ja tässä oon niitten alkamista jo jonkin aikaa odotellukin, ku oon epäilly, et niitten ois pitäny joko jo alkaa tai sitte tässä lähipäivinä alkas.. Olo ei oo kyllä yhtää semmone, että ne olis alkamassa.. Alavatsaa kyllä kipristelee oudosti, mutta ei menkkakipumaisesti, olo on oudon turvonnu ja alavatsa vähän pömpöttääkin koko ajan.. Vessassa pitää ravata vähän väliä, ku pissattaa nii usein (mikä ei oo normaalia miulle) ja tuleepa tuota vettäkii juotua aika paljon. Osaiskohan joku sanoo, mitä nää "oireet" merkkaa, jos edes on mitään oireita? Ei tää vaa iha normaalilta tunnu..

Vai voisko sitte olla niinkii, että kun oon miettiny raskauden mahdollisuutta, niin pelkän mietiskelemisenkin takia menkat on myöhässä? Mutta jos ne oli noin viikko, kaks ennen vappua, niin onko ne miten myöhässä? Kun ite oon iha sekasin tuosta laskutavasta :D
Yleensä itellä ollu se kierto jotain 28-35, siinä main..

Kiitos jo etukäteen kaikille teille, jotka viititte auttaa! =) :flower: :eek:

No vappu oli 1.5, joten jos viikkoa ennen ne oli niin 23.päivä suurinpiirtein alkanut, jos 2 viikkoa niin 16.4 päivä about alkanut. Sit olis vähän myöhässä. mutta eikö nyt kannattais tehä raskaustesti ku eih'än täällä sitä voi kukaan tietää..

Yhteistyössä