Mikä keli, mikä meininki missäkin päin Suomea tänään?

Täällä Keski-Suomessa räpsii räntää. En valita vaan tykkään viileistä ilmoista.

Kerran kerroin täällä, että tykkään työssäni nimenomaan asiakaspalvelusta. Tänään jouduin tarkistamaan mielipiteeni, kun tuli tosi hankala asiakas vastaan.

Selvisin siitä kumminkin kunnialla ja hän poistui paikalta hyvillä mielin. Haasteita pitää olla :)

Viikonlopun otan rennosti keräten voimia kuukauden lopussa tulevaan suureen muuttourakkaan: Pojan talo valmistui ennätysajassa ja siinä me kaikki autetaan.

Etelä-pohjanmaa ja lunta/räntää on tullut täälläkin. Nyt vaan tommonen lauhkee kiva ilma, ei sada mitään. Ainakaan äsken kun kaupassa käytiin. Mä niiiiin odotan kevättä, sais lumet jo lähtee ja aurinko tulla esiin =)

Tässä koneella istuessa tunnustelen miten vauva potkii masussa ja kohta edessä vähän siivousta ja sit saunan kautta telkkarin eteen. Rauhallisissa merkeissä alkaa meidän viikonloppunen.

Muutto on kyllä kiva asia---sit kun se on ohi :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Etelä-pohjanmaa ja lunta/räntää on tullut täälläkin. Nyt vaan tommonen lauhkee kiva ilma, ei sada mitään. Ainakaan äsken kun kaupassa käytiin. Mä niiiiin odotan kevättä, sais lumet jo lähtee ja aurinko tulla esiin =)

Tässä koneella istuessa tunnustelen miten vauva potkii masussa ja kohta edessä vähän siivousta ja sit saunan kautta telkkarin eteen. Rauhallisissa merkeissä alkaa meidän viikonloppunen.

Muutto on kyllä kiva asia---sit kun se on ohi :D
Mulle tulee keväällä alakuloinen olo, vaikka tykkäänkin. Onko se sitten kevätmasennusta - en tiedä...

Onnea sinulle odotukseen! Muistan vieläkin 30 vuoden jälkeen, kun poika potkiskeli mahassa ja se näkyi ihan ulospäinkin. Istuin siihen aikaan yliopiston lukusalinvalvojana ja musta tuntui, että kaikki huomas sen :)

Joillekin tulee keväällä alakuloa, mulla taas se lupaa kesää jota odotan kans innolla. En tykkää kylmästä enkä lumesta..
Kiitos, kesällä saadaan paketti :) Vielä ei ulospäin näy liikkeet mutta mä tunnen ne jo itse..

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Veden ja rännänsekaista tullut tänään satakunnassa. Ei lapsetkaan ulkoilleet päiväkodissa. Iltavuoroa on pukannut, vaan tänään pääsin jo 19.30. Lapset sai jotain flunssanpoikasta jo viime viikonloppuna ja kai se itseenkin nyt yrittää, kun töissä pukkas niin tukalaa oloa ja kurkkua karvastaa :snotty: Toivottavasti muista flunssa pysyy kaukana.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä