Mikä kappale tää on???

• Viestiketjun aloittaja kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
  • Ensimmäinen viesti
kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
enkunkielinen biisi, musiikki vähän paramoren kaltaista ja biisin kertosäe menee osittain näin:

All that I have, All that I own... (jotain sanoja) All that I care for...

tietääkö kukaan? pliis?

ap
muistelen vielä jotain sanoja siittä...

jotenki tuon litanian jälkeen tuli vielä jossain kohti että and I try to understand... ei ole tosi hidas eikä ole nopeanopeakaan. mutta on kuitenki semmonen reipas rokkityylinen kappale, joku mitä se american idolin chris (se kalju) soittaa... mikähän senki sukunimi nyt oli... hemmetti ku ei muista taas.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
all that I had, all that I own,
was right here where I belong,
all that I kid for, all that I wanted?

http://www.youtube.com/watch?v=GiQQPD72C08

PS. Oot idari ja erityisesti tymä.
kiitos. pata kattilaa soimaa.

laitas tähän vielä sitten se linkki googlehakuun jotta nään mitä sanoja käytit haussa, mä nimittäin käytin juuri noita sanoja mitkä oli kertosäkeessä enkä löytäny oikeeta mitenkään.

ja sitäpaitsi, mikä bändi on kyseessä, en saa tällä koneella auki tota videota. herjaa että video ei ole näytettävissä maassasi.

että se siitä idiootista...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Loneliness:
Olisiko Chris Daughtry? Googlen kautta selviää monenlaisia asioita ;) Tämä oli siis vastaus tuohon American Idol-kysymykseen.
juu, daughtry oli. ja googlea käytän kokoajan tässä rinnalla, mutta enhän mä samaan aikaan voi kirjottaa kahteen paikkaan vai voitteko te? enkä mä nyt kaikkia nimiä muista.

Vierailija luultavasti käytti hakusanoja: "all that I had, all that I own".

Sinä taasen kirjoituksestasi päätellen: "all that I have, all that I own".

Kyllä mä ainakin surffailen koko ajan monella eri sivulla, onhan välilehdet keksitty tietääkseni ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Loneliness:

Kyllä mä ainakin surffailen koko ajan monella eri sivulla, onhan välilehdet keksitty tietääkseni ;)
välilehdet on keksitty joo, mutta mä en kesken kirjotuksen pomppaa toiselle välilehdelle ettimään jotain vastausta. kirjotan ensin loppuun ja sen jälkeen lähetän vastauksen ja sitten vasta etsin jos muistan enää etsiä.

okei, eli mä oon idari sen vuoksi että kuulin ohikulkiessani väärin ja käytin vääriä hakusanoja... jees.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei, eli mä oon idari sen vuoksi että kuulin ohikulkiessani väärin ja käytin vääriä hakusanoja... jees.
Täh? En mä ainakaan oo sua haukkunu missään vaiheessa. :eek: Kerroin vain vastauksen sun kysymykseen:

laitas tähän vielä sitten se linkki googlehakuun jotta nään mitä sanoja käytit haussa, mä nimittäin käytin juuri noita sanoja mitkä oli kertosäkeessä enkä löytäny oikeeta mitenkään.
Eli:

Yhteistyössä