Mikä järki on hajustetuissa siteissä??

Luulin ostaneeni ihan tavallisia Allwayseja, mutta ketunkulli, niissä on jotain hajustetta mukana. Minkä helvetin takia? Kuka haluu tunkea värkkiinsä jotain hajustetta? Uuu, nyt mun värkki haisee varmaan kukkasille, kun käytän noita rättejä...

Oikeesti, kun ei se varmaankaan mitään hajua peitä, eikä se sit taas tuu varmaan vaatteitten läpi hajuveden korvikkeena, ni miks? Miks ihmeessä pitää hajustaa siteitä?? Vai onks se niitä varten, ketkä tahtoo haistella noita käytettynä? Mutta kun haisee niin pirun pahalle, niin laitetaan vähän hajustetta?


Joo, en ala käyttää mitään kestositeitä, kiitos vaan. Ihan saatte vapaasti käyttää, jos tahdotte, mutta mä en haluu. Enkä kuppiakaan.
 
scsc
jollaki haisee tussu nii mahottoman laholle että pitää olla hajustetta... nojoo oikeesti en mäkään ymmärrä... mä ostin kerran vahingossa ja limakalvot ja koko alapää ärty...
 
Joo tuo on todella outoa. Mun mielestäni samaan kastiin kuuluvat nämä terveyssiteet, jotka pitävät kuivana "koko päivän". Kuka helvetin hullu pitää samaa sidettä koko päivän? ja nyt kun niihin vielä lisätään hajuste, samaa sidettähän voi pitää koko kuukautiset läpeensä.

Jotenkin on ymmärrettävää, että yösidettä mainostetaan sillä argumentilla, että se on pitkään kuivan oloinen ja imukykyinen. Mutta vain yösidettä.

Erikoista on myös se, myydään näitä ihmeen itsehoitolääkepuikkoja, jos kärsit pahanhajuiseta vuodosta. Terve pillu ei haise pahalle! On todella huolestuttavaa, että jos jonkun naisen pillu haisee pahalle, hän tunkee sinne kuukausikaupalla näitä itsehoitopuikkoja, käyttää siteitä ja pikkarinsuojia ympäri kuukauden ja vielä hajustettuina, niin on sitten mukavampaa.

Ettei olisi syytä vilauttaa lääkärille, että mistähän se haju voisi johtua?
 
Viimeksi muokattu:
hmmhm
kyllä se terve pillukin voi haista menkkojen aikana pahalle, kun hapan veri siellä on limakalvoilla ja hormonit eri tasolla kuin normisti. vaihdan itse siteen tarpeeksi usein, mutta kyllä ainakin itse ne menkat jollain tapaa haistaa, sen veren. tuo siteessä oleva hajuste nimenomaan PEITTÄÄ sitä hajua. ei se ainakaan mulla ole limakalvoja ärsyttänyt
 
kyllä se terve pillukin voi haista menkkojen aikana pahalle, kun hapan veri siellä on limakalvoilla ja hormonit eri tasolla kuin normisti. vaihdan itse siteen tarpeeksi usein, mutta kyllä ainakin itse ne menkat jollain tapaa haistaa, sen veren. tuo siteessä oleva hajuste nimenomaan PEITTÄÄ sitä hajua. ei se ainakaan mulla ole limakalvoja ärsyttänyt
No haiseehan veri tietenkin menkkojen aikana joo, mutta ei se mulla ainakaan koskaan niin voimakkaasti haise, että se tunkisi vaatteiden läpi ja että mun täytyisi alkaa hajusteilla peittämään kuukautisvuodon hajua?! :O jos tulisi edes mieleen se, että haju olisi liian voimakas, kävisin pesulla saman tien. Tosin käytän kyllä tamponeita ja kuukuppia, mutta ei ne siteetkään mulla voimakkaalle haise eikä edes kuukuppi tyhjennysvaiheessa niin paljon, että ostaisin hajustetun kuukupin. (joita ei onneksi kai edes myydä)
 
"vieras"
Erikoista on myös se, myydään näitä ihmeen itsehoitolääkepuikkoja, jos kärsit pahanhajuiseta vuodosta. Terve pillu ei haise pahalle!
Sulla ei sitten käynyt mielessä se, että lääkkeitä käytetään just siksi, että bakteeritasapaino palautuisi takaisin terveeksi? Ja jos käytät e-pillereitä tai muuta hormoniehkäisyä, ei se sunkaan pillu hyvälle tuoksu, sori vaan.
 

Yhteistyössä