Mikä imuri on tehokkain?? mä haluun uuden,

joka imuroi tehokkaasti!!!En kestä enään tota panasonicia, joka ei kunnolla ime. Hobbarista sen hätäpäissäni 2 vuotta sit ostin ja tässä tulos.....Nyt pitää jo olla uus ostamassa.
Onko kellään Mieleä? Onko se niin hyvä mitä oon lukenut??

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
joka imuroi tehokkaasti!!!En kestä enään tota panasonicia, joka ei kunnolla ime. Hobbarista sen hätäpäissäni 2 vuotta sit ostin ja tässä tulos.....Nyt pitää jo olla uus ostamassa.
meille on electroluxin ja hyvä on... jos tykkäät niin voisit tulla meille imuroimaan koko asunnon ja sitten näät etttä on todella tehokas :D pölytkin saat halutessasi kokeille pyyhkiä imurilla

vieras
Meiltä löytyy. Taisi olla kallein malli, mutta se tehonsäätö kädensijassa on kätevä. Ei ole sellainen vempula kuin edellinen imuri. Hyvän ja tukevan oloinen on.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
meille on electroluxin ja hyvä on... jos tykkäät niin voisit tulla meille imuroimaan koko asunnon ja sitten näät etttä on todella tehokas :D pölytkin saat halutessasi kokeille pyyhkiä imurilla
Jep...tykkään kyl imuroida, mut tosiaan hyvällä imurilla...en noilla p.jaskoilla.... :D :D :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeellinen:
Joo minäkin haluaisin tietää, mikä on hyvä imuri! Onko pölypussittomat hyviä?
Miele voitti Kuluttajalehden testin. Kannattaa lukea se juttu vaikka kirjastossa. Tosin ei siellä kaikkia merkkejä ollut mukana. Pussittomat eivät saaneet kehuja, tosin esim. Dysonia ei ollut siinä mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeellinen:
Joo minäkin haluaisin tietää, mikä on hyvä imuri! Onko pölypussittomat hyviä?
Miele voitti Kuluttajalehden testin. Kannattaa lukea se juttu vaikka kirjastossa. Tosin ei siellä kaikkia merkkejä ollut mukana. Pussittomat eivät saaneet kehuja, tosin esim. Dysonia ei ollut siinä mukana.
kun kuulostaa niin hyvälle.... =)

Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Ostettiin just Miele. Meiän äitillä ei ole ollut mitään muita imureita, ku Miele. :whistle:
Mistä ostitte? oliko joku tarjous? :)
Markantalosta, ei ollut tarjouksessa, oli pakko ostaa ku vanha hajos (siemens). Maksettiin 200 ?. http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000YQqBFF93?ProductID=veDD4QFHX0UAAAEOiS9CGhka&CatalogCategoryID=X8TD4QFH5qoAAAEOGVg03xil

vieras
Mä ostin dysonin, ja tuntuu että se vetää pölyt irti pölyhiukkasistakin :D Ja musta on mukava nähdä edes jossain työni tuloksen, siis siitä läpinäkyvästä säiliöstä; nääkin vois olla vielä lattialla. Siis ku muuten tää siivoaminen ei isossa perheessä kauaa näy

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Me katottiin kanssa noita Electroluxeja, mut niissä oli mun mielestä ihan onnettoman pienet pölypussit. :/
Tähän voin sanoa, että eläimettömässä perheessä kestää taatusti tosi pitkään, koska kestää meilläkin. Meillä koira ja lisäksi vaatteissa kulkeutuu olkea, heinää ja purua tallista plus lisäksi se kaamea määrä hiekkaa mitä jaloissa tulee ja koiran turkissa ja hyvin pussi riittää. Tossa imurissa vielä se hyvä puoli, että ei tartte katsoa mallikohtaisia pusseja, riittä että on elektroluxin pussit, niin kaikki käy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin dysonin, ja tuntuu että se vetää pölyt irti pölyhiukkasistakin :D Ja musta on mukava nähdä edes jossain työni tuloksen, siis siitä läpinäkyvästä säiliöstä; nääkin vois olla vielä lattialla. Siis ku muuten tää siivoaminen ei isossa perheessä kauaa näy
onko toi dyson hyvä? imuria kans tartteis ku tuo lg ei toimi, tai toimii jos toisella kädellä heiluttaa ja toisella imuroi...

Yhteistyössä