Mikä ihmeen peräkammaripersujen viimeinen linnake tämä palsta oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun selaan noin 10 vuoden vanhoja ketjuja, palsta on ollut sellainen kuin kuvittelin perhepalstan olevan.
Tämä palstan jutunaiheet pyörivät nykyään hyvin oudoissa aiheissa.
Luin muutaman jutun Voi hyvin-lehdestä. Ihmettelin miten paljon ihmisillä on tarpeita erilaisiin harjoituksiin hyvinvoinnin ylläpitoon. Jotkut hoidot suoraansanoen naurattivat minua.
Kaikenlaisia juttuja kokeilleena totean, että voin parhaiten täysin ilmaisilla ja helpoilla elämäntavoilla. Yksinkertaisuus ja vaatimattomuus ovat kikka kolmoseni.

Kun selaan noin 10 vuoden vanhoja ketjuja, palsta on ollut sellainen kuin kuvittelin perhepalstan olevan.
Tämä palstan jutunaiheet pyörivät nykyään hyvin oudoissa aiheissa.
Luin muutaman jutun Voi hyvin-lehdestä. Ihmettelin miten paljon ihmisillä on tarpeita erilaisiin harjoituksiin hyvinvoinnin ylläpitoon. Jotkut hoidot suoraansanoen naurattivat minua.
Kaikenlaisia juttuja kokeilleena totean, että voin parhaiten täysin ilmaisilla ja helpoilla elämäntavoilla. Yksinkertaisuus ja vaatimattomuus ovat kikka kolmoseni.
Niin, 10 vuotta sitten kukaan ei kertoillut, mitä mainoslehteä on juuri lukenut....

Aina voi tietenkin palata noihin "entisten aikojen hyviin keskusteluihin".
Aloittaa voi tästä:

Viimeksi muokattu:
Eikös Voi hyvin-lehti ole ihan normaali aikakausilehti eikä pelkkä mainoslehti
Lehti on kahden euron tarjouksessa. Ostin sen Jani Toivola-jutun takia.
Pidän hänen jutuista ja ajatusmaailmasta. Eeva-lehti on käsitykseni mukaan Voi-hyvin-lehden kumppani. Samat jutut ja mainokset. Eevassa on yksi mainos, joka toi mieleeni muistoja ysäriltä. Tuttu tuote mainoksessa uusilla kasvoilla, jonka tuotteen eksäni lanseerasi Suomeen. Eevan takakansi repesi Prisman kassan hihnalla. Luin lehden, ja vein sen roskavajaan.
Omenansiementäjä taas pilasi tuttuun tapaansa tämän ketjun. Hän on tahraaja ja mielen apeuttaja kuten myös häntäkärpäseni S-S.
Suomessa on laadukkaita naistenlehtiä paperisina ja netissä. Niiden parissa viihdyn, ja tulee hyvä mieli. Nettilehtien keskustelupalstat ovat tunkioita, jotka vetävät puoleensa moniongelmaisia sittiäisiä ja ötököitä.
Näin kesän korvilla kotiin tunkee luontokappaleita. jotkut niistä nististän päiviltä, jotkut vien paperin sisällä ulos vapauteen, ja jotkut osaavat pörrätä takaisin sinne mistä tulivatkin. Tämän palstan kirjoittajaötököihin mikään temppu ei tehoa. Ovat näemmä sitkeää lajia.

Omenansiementäjä taas pilasi tuttuun tapaansa tämän ketjun. Hän on tahraaja ja mielen apeuttaja kuten myös häntäkärpäseni S-S.
Muistojen Bulevardimme haluaa jatkuvast haastaa riitaa, joten lakatkaa puolustamasta aiheetta tuota ”Ajatusten Flipper” -mummelia.

Hän on jo eilen lukenut ao viestin

Tehdäänkö Alepa diili? Et mainitse nikkiäni enää viesteissäsi joihin en todellakaan liity yhtään mitenkään?

Niin minunkaan ei tarvitse kommentoida sinulle mitään ja rauha palaisi palstalle meidän kesken.

Onko OK?

Kysyy Setis

Muistojen Bulevardimme haluaa jatkuvast haastaa riitaa, joten lakatkaa puolustamasta aiheetta tuota ”Ajatusten Flipper” -mummelia.

Hän on jo eilen lukenut ao viestin

Tehdäänkö Alepa diili? Et mainitse nikkiäni enää viesteissäsi joihin en todellakaan liity yhtään mitenkään?

Niin minunkaan ei tarvitse kommentoida sinulle mitään ja rauha palaisi palstalle meidän kesken.

Onko OK?

Kysyy Setis
Mitä itse teet? Ylläpidät omilla toimillasi molemminpuolista piikittelyänne. Nyt et ilmeisesti pärjää kun pyydät apuja muilta. Kannattaisko oikeesti vain sivuuttaa itse hänen kommentointinsa, mitä oot mieltä. Mun puolesta jatkakaa toki, viihdytysarvo on kun on olemassa. Ootte kuin vanha aviopari.

Mitä itse teet? Ylläpidät omilla toimillasi molemminpuolista piikittelyänne. Nyt et ilmeisesti pärjää kun pyydät apuja muilta. Kannattaisko oikeesti vain sivuuttaa itse hänen kommentointinsa, mitä oot mieltä. Mun puolesta jatkakaa toki, viihdytysarvo on kun on olemassa. Ootte kuin vanha aviopari.
Muuten asiallinen viesti, mutta jätä seuraavalla kerralla viimeinen lause pois.

Luulisi, että viimeistään "kaikki rahat båttre folkkelle" politiikka olisi hävittänyt persut kaikkialta.
Ydinuskovaisten ryhmä on sellaista, että he sulkevat silmänsä tosiasioilta ja uskovat puolueeseen loppuun asti. Purralla ja Mestarilla on varmasti joku salainen suunnitelma 5d-shakissaan, jota kukaan muu ei ole tajunnut, ja joka lopulta johtaa maahanmuuton loppumiseen ja kaikkeen muuhun hyvään, vaikka sellaista politiikkaa ei just nyt harjoitetakaan.

Tilanne elää. Odotetaan ensin mitä Venäjällä tapahtuu. Luin ip-lehden jutun, jossa veikataan Putinin luopuvan vallasta vuoden sisällä.
Persut kuivuvat kasaan kuin vanha rusina. Ei yhden asian liike pitkälle potki.
Äärioikeistolainen rasistipuolue, jonka sisarpuolue Saksassa ehkä kielletään.

Vilkaisin sun oravamusiikkiketjusi kaksi viimeistä sivua. Taitaa olla sun oma musiikkivideokirjasto vanhoille päiville vai mikä sen idea sitten mahtaakaan olla.
Silloin vanhoilla päivillä seurailen tietenkin sen ajan oravavideoita. Mutta miksei joku klassikkokin mahtuisi soittolistalle:

Ideana oli "yleisön pyyntö". Joku palstalaisista (olisiko ollut @Echo) pyysi laittamaan erilliseen ketjuun aasialaiset musiikkivideot, joissa esiintyy nuoria naisia. Jotenkin ne häiritsivät?

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Silloin vanhoilla päivillä seurailen tietenkin sen ajan oravavideoita. Mutta miksei joku klassikkokin mahtuisi soittolistalle:

Ideana oli "yleisön pyyntö". Joku palstalaisista (olisiko ollut @Echo) pyysi laittamaan erilliseen ketjuun aasialaiset musiikkivideot, joissa esiintyy nuoria naisia. Jotenkin ne häiritsivät?
Ovathan he mielettöman upeita nuoria naisia niukoissa mekoissaan 😍

Annie oli myös tänään sellaisella liikenteessä kauppareissullamme, ja miesten päitä taas kerran tosiaan kääntyi 🥰

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä