Mikä ihmeen muutaman tunnin kuume yöllä....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
Tärisin ja palelin yhtäkkiä yöllä ihan hirveästi ja arvasin heti että nousee kuumetta.
Pari kertaa koitin kuumeen, joka oli molemmilla kerroilla 37.6 astetta, klo 4 ja klo 6. Klo 9 lämpöä oli enää 37.4 ja sitten ei sen jälkeen enää ollenkaan.

Muita oireita ei ole, ehkä ihan aavistuksen kurkku arka. Eilen tai tänään ei siis mitään muita oireita siitä että olisin kipeä. Vähän ihmetyttää tuo muutaman tunnin kestänyt kuumeilu..

Mulla on ollut samantyyppistä pari viikkoa. Joka kolmas tai neljäs yö kuumetta, päivällä holotna, huono olo, palelee, ei ruokahalua. Mulla on alilämpöä noin ylipäätään tämän ajan ollut. Lisäat ksi korvasärkyä ja nytkin on korvat lukossa.

Joskus on poskiontelotulehdus pitänyt tämmöistä ja huomenna menen lekurille. Voi olla myös alkava korvakäytäväntulehdus, siis mulla.

Laihtunut olen 3 kiloa.

Mulla iski muutama vuosi sitten ihan hirveä horkka kesken illan, piti mennä peittojen alle pitkälleen ja silti palelin. Muutaman tunnin kuluttua kuumetta oli melkein 40 astetta. Jossain vaiheessa aamuyöllä nukahdin, heräsin vasta aamulla ja kuume oli pois kokonaan. Mitään muuta oiretta ei ollut ennen eikä jälkeen.