MIKÄ IHME SIINÄ ON???!!

Että toiset pystyy hyvällä omatunnolla laittamaan eurotolkulla rahaa röökiin päivittäin, mutta eivät pysty ostamaan lapselleen luistelua varten kypärää (kun ei kuulemma ole rahaa) |O :headwall:

*ugh, olen puhunut*

ja juu, ei kuulu mulle mutta kumminkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
JA hitto vie sen prioriteetin takia heillä ei lapset saa luistella, kun ei oo sitä hemmetin kypärää!
Ja varmasti muistavat sitten aikuisena, ettei luistelukypärään ollut varaa, mutta tupakasta äiti/iskä ei koskaan tinkinyt :/
 
nih
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Että toiset pystyy hyvällä omatunnolla laittamaan eurotolkulla rahaa röökiin päivittäin, mutta eivät pysty ostamaan lapselleen luistelua varten kypärää (kun ei kuulemma ole rahaa) |O :headwall:

*ugh, olen puhunut*

ja juu, ei kuulu mulle mutta kumminkin :D
Minähän polttasin nii maan perkeleesti, jos haluaisin, mutta silti on vara ostella tavaraa :)

Miks jotkut äiteet täällä kiroaa, kun lapsi on kipeenä, mutta äiteillä on silti kova menohalu töihin? Ja koitetaan lieventää sairastelua kirjoittamalla sairastelua pienemmäksi.. Koitetaan saada sitä hyväksyntää toiselta työssäkäyvältä?
Oikeesti, miten jaksat jeesustella?
*kaikki on niin suhteellista*
 
Ai juu, kun mä kerran pohdin samanlaista asiaa (eli perhettä, missä ei ole "varaa" lapsen 3?/viikko jumppamaksuun mutta kaljaan ja tupakkaan on kyllä varaa), niin se ketju kääntyi siihen, että mä olen itsekäs ja ihan kauhee, kun en vie tuon perheen lapsia harrastamaan, vaan vien vaan omani :xmas:

Eli Tyyris on hyvä ja marssii nyt ostamaan tuon perheen lapsille kypärät, ettei oo itsekäs ja kamala ja muita pitkin nenänvarttaan katsova :LOL:
 
Mä olen joskus miettiny ihan samaa.
Ja sit oli yks mamma joka laitto pari sataa markkaa pelikoneeseen puolessa tunnissa lapsen silmien edessä ja kun lapsi pyysi että "mennään jo sinne kenkä kauppaan ostaan mulle ne kengät" niin totes että "kuule kun ei äitillä nyt olekkaan rahaa niihin sun kenkiin".
 
Juu mä tiedän kans monta tollaista perhettä. Tupakkaa menee askitolkulla kun molemmat vanhemmista polttaa mutta silti ei ole varaa syöttää lapsille muuta kun makaronijauhelijamössöä saati että tuollaisia hankkisi kuten esim. kypärä luistelua varten.
Ja okei, ei tuossakaan ruuassa mitään vikaa ole, mutta luulisin että joskus olisi ihan hyvä saada vaikka vähän vitamiineja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ai juu, kun mä kerran pohdin samanlaista asiaa (eli perhettä, missä ei ole "varaa" lapsen 3?/viikko jumppamaksuun mutta kaljaan ja tupakkaan on kyllä varaa), niin se ketju kääntyi siihen, että mä olen itsekäs ja ihan kauhee, kun en vie tuon perheen lapsia harrastamaan, vaan vien vaan omani :xmas:

Eli Tyyris on hyvä ja marssii nyt ostamaan tuon perheen lapsille kypärät, ettei oo itsekäs ja kamala ja muita pitkin nenänvarttaan katsova :LOL:
No vaikka voisin käydä jos olis rahaa. NE meni omien lasten kypäriin. Ois kai pitäny jättää ne ostamatta ja ostaa niille toisille :saint:
 
No
Onpa niitäkin ketkä mieluummin satsaa sitten vaikka omiin vaatteisiinsa kun lasten harrastuksiin..sellasia ainakin mun tuttavapiirissä. Siis tarkotan että ei se rööki nyt vältsisti oo ainut mihin ne ihmiset rahansa mieluummin tunkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mä olen joskus miettiny ihan samaa.
Ja sit oli yks mamma joka laitto pari sataa markkaa pelikoneeseen puolessa tunnissa lapsen silmien edessä ja kun lapsi pyysi että "mennään jo sinne kenkä kauppaan ostaan mulle ne kengät" niin totes että "kuule kun ei äitillä nyt olekkaan rahaa niihin sun kenkiin".
Mammalla oli varmaan paha peliriippuvuus :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mä olen joskus miettiny ihan samaa.
Ja sit oli yks mamma joka laitto pari sataa markkaa pelikoneeseen puolessa tunnissa lapsen silmien edessä ja kun lapsi pyysi että "mennään jo sinne kenkä kauppaan ostaan mulle ne kengät" niin totes että "kuule kun ei äitillä nyt olekkaan rahaa niihin sun kenkiin".
Kauheeta :(
 
..
tässä yksi polttava äiti...köyhä ku kirkon rotta ja silti hedelmiä ja hyvää normi ruokaa..kirppikseltä nimenomaan tavaaraa ja joskus uutenakin...lapsista en tingi mutta itse en käy kampaajalla ,osta vaatteita ennenku rikki, en käy elokuvissa,en ulkona jne....mun juttu on se tupakointi...valitettavasti mutta lasten ehdoilla ei saa tapahtua...eikä siitä irti pääseminen oo helppoo, korvaushoidot maksaa ja se on ainakin mun ainoa stressin lievitys...saman verran vois mennä rahaa siihen et kävisin kavereiden kanssa syömässä j amuutamalla koska tarviin omaa aikaa...kavereita kutsutaan kotiin syömään kotona tehtyä ja parikertaa vuodessa ulos ja pää täyteen ..se riittää ainaki mulle=)
 

Yhteistyössä