Mikä IHME mua vaivaa? Parisuhdetilitys. :(

• Viestiketjun aloittaja Tuulee kun sinä olet tuuli.
  • Ensimmäinen viesti
"jaana"
pönötättekö siellä asunnossanne neljän seinän sisällä?Tuon ikäisen lapsen kanssa voi liikkua myös kodin ulkopuolella..
Onko sulla omia harrastuksia ja omaa aikaa?Miehesi varmaan pärjäisi tunnin tai kaksi viikossa lapsen kanssa kaksistaan.

Tuulee kun sinä olet tuuli.
Kyllä me tytön kanssa YRITETÄÄN joka päivä käydä jossain. Puistossa, kahvilassa tai ystävien luona. Mulla ei ole mitään harrastuksia eikä oikeasti todellakaan mitään omaa aikaa. En tiedä, mitä jollain "omalla ajalla" edes tekisin? Kun kuitenkin, vaikka miehen naama erittäin usein vituttaakin, haluaisin hänen kotonaollessaan viettää myös sitä yhteistä aikaa.

Nyt meni jo varmaan sekavaksi. Mutta millaista "omaa aikaa" teillä muilla ei työssäkäyvillä äideillä on? Mies on joskus mun murjotukseen kommentoinut, että mun pitäisi hommata oma elämä. Niin kai sitten. Usein vaan tuntuu, että hän ja tyttö ovat mun koko elämä.

Ihan kuin mun suustani tämä! Tosin meillä vauva 3kk ja isompi 4v. Hormoniehkäisyä ei ole ja mielialalääkitys on käytössä (citalopram) ehkäisemässä synnytysmasista, lopetus 3kk päästä jos ei mitään tule. Tää on oikeasti ihan kauhea tilanne, tiedän tasan miltä susta tuntuu :(

kaukanako onni puskee
mene uudelleen lekuriin ja hae lääkkeet, ehkä edelliset ei olleet sopivat tai annostus väärä.
itsellä oli raskauden jälkeinen masennus/ahdistus ja muita ongelmia miehen kanssa ja ero tuli, vähän samanlaista oli meininki silloin kuin teillä.

mutta onneksi mies kieltäytyi ottamasta minun pahoja oloja ja tunteita kontollensa ja ero tuli. sain hoidettua pääni kuntoon ja tajusin että minun pitää ottaa vastuu omista tunteistani eikä odottaa että kun kiukuttelen saan sillä miehen tekemään mitä tahdon, tosin oloni olisi todennäköisesti jatkunut yhtä huonona vaikka mies olisi tehnyt mitä tahansa toivon.

onneksi palattiin yhteen kaiken jälkeen

"Pai"
Mulla omaa aikaa on se ku käyn jumpassa muutaman kerran viikossa. Harvoin tulee sitten missään bilettämässä tms käytyä. Eli eipä sitten juurikaan mitään muuta ku jumppa.
Miehen kans yhteistä aikaa tosiaan tarvittais, koska suhde on umpisolmussa.

Yhteistyössä