Mikä hymiö kuvaa reaktiotasi, kun huomaat kerran kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
:O:confused::kieh: ja tyhmänä kysyn mikä tää kuukuppi on kuulluut olen,mutta en ikinä nähnyt eikä hajuakaan miten toimii ym..johtuu varmaan siitä että kohta3vuoteen ei menkkoja näkynyt,kiitos raskauden ja ehkäisykapselin.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22428763:
mulla kuppi on ainoa kapine jonka avulla voin käydä lähi kaupassa, se kun täyttyy puolessa tunnissa, tamppoonista tulee läpi vartissa. eli mun mielestä loistava kapine.
tän vastauksen perään voi sanoo Timpalle vaan että itsehän kysyit. :D

Eka reaktio olis varmaan :LOL:

Ja sit aattelisin että onneks mun ei tarvii koskaan enää käyttää mitää suojia :D Eli ihan sama mulle mitä kaupoissa myyvät.

Mutta siinä vaiheessa ku tyttö alkaa suojia tarvitsemaan niin kuukuppi ei todellakaan ole se eka vaihtoehto joten siinä vaiheessa hymiö olis varmaan |O

tt
Kävelisin sinne apteekkiin sitten. Hyvä ideahan tuo on, mutta ei sekään kaikille sovi. Synnyttämättömille naisille se sopii aika harvalle loppujen lopuksi eikä monille niillekään joille on tehty sektio. Tampoonikin on biologisesti hajoava vaihtoehto ja erittäin ekologinen jos ostaa pahviasettimella pahvipakkauksessa :)

...
Olen itse asiassa harkinnut jo pidempään tuota kuppiratkaisua, jotenkin ei vaan ole saanut aikaiseksi/ei ole muistanut asiaa hoitaa. Pitääkö sitä kuinka tarkkaan pestä ja keitellä puhtaaksi vai miten tuo hygieniapuoli hoituu.

Yhteistyössä