Uuden? keskustelun?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten alotatte uuden keskustelun? ärsyttää kun kukaa ei voi kertoa :kieh:
juat tuo keskustelu siis niinku tämäon yks keskustelun aihe ni semmosenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Uuden? keskustelun?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten alotatte uuden keskustelun? ärsyttää kun kukaa ei voi kertoa :kieh:
Riippuu siitä onko sinulla crt-näyttö (siis kuvaputkinäyttö) vai modernimpi ns. littunäyttö. CRT-näyttö aikaansaa aika voimakaan sähkökentän, ja siinä kuivat hiukset kuivassa huoneilmassa pidemmän pälle kyllä sähköistyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä mikä sua v*****aa mutta mua hiusten sähkösyys!
Voisko se muuten johtuu tästä koneella kökkimisestä?
Kannettava on ja viet'n aikas paljon aikaa koneella....Alkuperäinen kirjoittaja äijä:Riippuu siitä onko sinulla crt-näyttö (siis kuvaputkinäyttö) vai modernimpi ns. littunäyttö. CRT-näyttö aikaansaa aika voimakaan sähkökentän, ja siinä kuivat hiukset kuivassa huoneilmassa pidemmän pälle kyllä sähköistyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä mikä sua v*****aa mutta mua hiusten sähkösyys!
noinko se potentiaalin tasaus sillloin entiseen aikaan tehtiin...Alkuperäinen kirjoittaja entinen sähkömies:Kantsii kastaa hiukset järvessä, niin sähkö lähtee veke.
No siinä tapauksessa, kiinnittä enemmänkin huomioon siihen millaisella harjalla harjaat hiuksiasi (taitaa olla pitkätkin).Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kannettava on ja viet'n aikas paljon aikaa koneella....Alkuperäinen kirjoittaja äijä:Riippuu siitä onko sinulla crt-näyttö (siis kuvaputkinäyttö) vai modernimpi ns. littunäyttö. CRT-näyttö aikaansaa aika voimakaan sähkökentän, ja siinä kuivat hiukset kuivassa huoneilmassa pidemmän pälle kyllä sähköistyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä mikä sua v*****aa mutta mua hiusten sähkösyys!
Joo joo mut nyt tuli toinen ongelma! Miten saan t'n koneen normaali tilaan_Alkuperäinen kirjoittaja äijä:No siinä tapauksessa, kiinnittä enemmänkin huomioon siihen millaisella harjalla harjaat hiuksiasi (taitaa olla pitkätkin).Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kannettava on ja viet'n aikas paljon aikaa koneella....Alkuperäinen kirjoittaja äijä:Riippuu siitä onko sinulla crt-näyttö (siis kuvaputkinäyttö) vai modernimpi ns. littunäyttö. CRT-näyttö aikaansaa aika voimakaan sähkökentän, ja siinä kuivat hiukset kuivassa huoneilmassa pidemmän pälle kyllä sähköistyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä mikä sua v*****aa mutta mua hiusten sähkösyys!
Kannattaa hankkia puurunkoinen (puuvartinen - ei muovia) harja, ja harjakset pitäisi olla luonnonharjasta (villisikaa).