Mikä hitto mun ulko-ovea vaivaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa kirj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa kirj

Vieras
Asun kerrostalossa ja mun ulko-ovi on ihan kummallinen :O Pari päivää se ei ole meinannut millään mennä kiinni eikä aueta.. Nyt äsken sai oikein voimilla vetää kiinni kun ei meinannut mennä.. Ihan outoa.. Eikä välissä ole kyllä mitään...en ainakaan huomannut..

Mitä sille on voinut tapahtua :D

äitini ovessa oli ihan sama juttu... huoltsikka sano et kokeilee laittaa lukkopesään öljyä ja se oikeesti autto, ovi meni sen jälkeen kiinni kun itestään. Aiemmin sai paiskoa ja vetää voimien takaa... kokeile vaikka ruokaöljyllä jos muuta ei ole. Tule kertomaan miten kävi =)

Pitääpä kokeilla tuota öljyä..huomenna kokeilen, en viitsi nyt tuolla rapussa alkaa kolistelemaan. Tuntuu että se "kinnaus" on siellä EI-lukon puolella.. Pidän aika paljon parvekkeen ovea auki..voisko tosiaan johtua kosteudesta?
Mä pelkään etten pääse täältä huomenna pihalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ei auta,soita huoltoyhtiöön.

Joo pitää soittaa heti aamusta..joutuukohan ne vaihtaa oven jos se on paisunut :O
Oon asunu tässä vasta muutaman kuukauden ja huoltomies on jo kolme kertaa käynyt täällä, noloa :)

Meillä oli kerra sama juttu kun rappukäytävä oli vahattu. Jotenki huonosti olivat tehneet ja ulko-ovi jymähtäny. Ei siis joka vahauksen yhteydessä käyny näin, vaan sen yhen kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos ei auta,soita huoltoyhtiöön.

Joo pitää soittaa heti aamusta..joutuukohan ne vaihtaa oven jos se on paisunut :O
Oon asunu tässä vasta muutaman kuukauden ja huoltomies on jo kolme kertaa käynyt täällä, noloa :)

Ja TAAS se ajattelee, että sä oot TAAS tehnyt tikusta asiaa nähdäksesi sen TAAS :heart:

jotain siellä oven ja karmien välissä alhaalla?

meillä usein kiviä ja ei mene sitten kiinne.

Kiitos sinä ihana ihminen!! :) Kokeilin oven alhaalta ja sieltähän yksi kivi tipahti! Ja nyt ovi toimii :D Kiitos kaikille, ihana kun täältä saa apua :)

Kiitos sinä ihana ihminen!! :) Kokeilin oven alhaalta ja sieltähän yksi kivi tipahti! Ja nyt ovi toimii :D Kiitos kaikille, ihana kun täältä saa apua :)

Kyllä tuon takia olisi huoltomies pitänyt soittaa paikalle, ties vaikka olisit saanut munakasta miesta

Alkuperäinen kirjoittaja Hihiiiii:

Kyllä tuon takia olisi huoltomies pitänyt soittaa paikalle, ties vaikka olisit saanut munakasta miesta

Se talkkari on sellanen vanhapoika ja näyttää IHAN Paksukaiselta :) Ei siinä herttainen mies kyllä :)

Yhteistyössä