mikä harrastus 9v tytölle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haksu

Vieras
mun tyttöni ei oo mitään harrastanut eikä pyytänytkään mihinkään.

nyt neiti täyttää marraskuussa 9v ja mietin jos nyt keksisi jonkun harrastuksen mitäköhän voisi näin myöhällä iällä harrastaa??

ratsastus olis oikein hyvä =) eikä sitä koskaan voi alottaa liian myöhään tai liian aikaisin.
:wave: :wave: kannattaa kokeilla ja tyttö varmasti tykkää.
mun melkein 5v tyttö ei ole oikein hirveästi innostunut vielä hevosista mutta ratsastaa silloin tällöin ja on siis ihan pienestä asti ratsastanut..innolla odotan että innostuu/innostuuko =)

Sellainen, mistä tyttäresi itse pitää ja hänellä on halua siihen. Löytyiskö joku kaveri mukaan harrastamaan? Mielestäni on ihan ok, jos ei halua harrastuksiin löydy, sehän on ihan vapaaehtoista. Tuntuu vaan, että jotkut vanhemmat hommaavat lapsilleen harrastuksia roppakaupalla, jotta pääsisivät itse niillä leuhkimaan tutuille. Ja opettavat näin lapsilleen hektisen elämän pienestä pitäen, kun joka ilta on jotain menoa. Koululaiselle mun mielestä max. harrastusmäärä on 2.

mä oonkin niin tyhmä äippä että en tiä ees mitä harrastus mahdollisuuksia on.

aattelinkin jos saa jotain vinkkiä
kun mikään musikaalinen tuo ei oo eli kuorot ym saa heti unohtaa luistelu ja hiihto talvisin en tiä aattelin kun ei oo oo niin kysellykkään harrastusten perään viime keväänä kävi ilmaisessa palloilu kerhossa 1x viikossa

hevoset..äippä vihaa hevosia tyttö tykkäis mutta heppatalli on kyllä liian kaukana..
ehkä tässä pitää katsella ja seurailla jos joku kiva ilmestyisi..

Yhteistyössä