mikä halpakahvi on hyvänmakuista? lähinnä juhlamokan makuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaikki halpakahvit on kamalia juhlamokan jälkeen!Mä täs ostin muutaman paketin jotai muuta kahvia mm.sitä pirkan kahvia.Muutamat kahvit siitä keitin ja ei kiitos!Pakko oli ostaa taas juhlamokkaa,vaikka olis vähän kalliimpaa,mutta kyllä kahvin pitää olla hyvää!

Meillä juodaan nykyään rainbowta. Se on ihan ok, mut ei kyllä kestä ainakaa tuossa mokkamasterissa kovinkaan kauan hyvänä (oisko liian kuuma). Et jos ihan heti tuoreeltaan juo, niin en huomaa eroa esim. Kultakatriinaan mut jo vartin päästä on tosi pistävä sivumaku.

Juhla- mokka ja Pirkka kahvi (ei siis se costa rica) on kyllä ainakin miltei samaa kahvia, molemmat pauligin tekemiä ja maussa en ole huomannut mainittavaa eroa. Sama koskee Rainbow kahvia ja kulta katriinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mä70;24177504:
kaikki halpakahvit on kamalia juhlamokan jälkeen!Mä täs ostin muutaman paketin jotai muuta kahvia mm.sitä pirkan kahvia.Muutamat kahvit siitä keitin ja ei kiitos!Pakko oli ostaa taas juhlamokkaa,vaikka olis vähän kalliimpaa,mutta kyllä kahvin pitää olla hyvää!

Pirkan kahvi on tosi hyvää, kun annostelee oikein. Halpakahvitkin, Euroshpper ja extra, niitä vaan täytyy laittaa vähemmän. Meneepä vähemmän kahvia.

Mun mielestä juhla mokka on yliarvostettua! Se on kuivaa, ja sitä joutuu laittamaan enemmän kuin esim. kultakatriinaa. Tykkään kahvista, joka maistuu kahvilta, se ei saa olla liian laihaa.
Pidän myös Brazilista, sekä Presidentti tumma paahdosta, joskus juon myös Saludoa.

Ite en pidä Juhlamokasta, on liian litkua. Meillä voi olla jotain muita kohtia missä säästetään mutta kahvi on (enää) niitä harvoja nautintoaineita ja siksi sen on oltava hyvää. Meillä juodaan Rekoa. Nam! Samasta kahvista saa tehtyä sunnuntaiaamun espressot tai cappuccinot kun se on tarpeeks vahvaa. Kallistahan se on, nous yhtäkkiä 4,6 eurosta yli 6 euroon hinta mutta pakko se on silti sitä ostaa vaikka koitin pari pakettia tavallista Reilua kahvia. Kun ei juoda eikä polteta niin olkoon kaffe edes vähän luksusta, tuhlataan siihen :D

Yhteistyössä