Nainen laulaa ja menee jotenkin "tahdon tahdon tahdon tahdon elää sun kanssas ainiaan".
Katherine Wheel 26.07.2008 #1 Nainen laulaa ja menee jotenkin "tahdon tahdon tahdon tahdon elää sun kanssas ainiaan".
vieras 26.07.2008 #2 "Tahdon, tahdon, tahdon, tahdon, hellien sua rakastaa." (Sami Renko) "Tahdon, tahdon, tahdon, tahdon, elää sun kanssas ainiaan." (Sami Renko)
"Tahdon, tahdon, tahdon, tahdon, hellien sua rakastaa." (Sami Renko) "Tahdon, tahdon, tahdon, tahdon, elää sun kanssas ainiaan." (Sami Renko)
Katherine Wheel 26.07.2008 #4 No nuo samat löyty googlettamalla, sitä kautta ei tullut hullua hurskaammaksi.
morsian 26.07.2008 #8 Tahdon - maailman kauneinta häämusiikkia. Toi valssi löytyy ton nimisen cd:n kakkoslevyltä ja siinä sen laulaa Saija Varjus.
Tahdon - maailman kauneinta häämusiikkia. Toi valssi löytyy ton nimisen cd:n kakkoslevyltä ja siinä sen laulaa Saija Varjus.
toinenvieras 26.07.2008 #9 http://fi.wikipedia.org/wiki/Johanna_Siekkinen tuolla tuo kappale (levy myös samanniminen) mainitaan
"annukka" 07.04.2011 #10 Ihanat ihmiset kun olen tätä hakenut...nyt olen onneni kukkuloilla... rakkaus kultaisen sinetin saa...
Ihanat ihmiset kun olen tätä hakenut...nyt olen onneni kukkuloilla... rakkaus kultaisen sinetin saa...