mikä ero on kaupunkilais ja maalaisudella

Deleted member 149094
Hölmösti sanottu. Vai oliko olevinaan vitsi?
Näin mä sen ymmärsin.
Mun mielestä susikeskustelu on just tommoista.
Meneppä maalla soittaan 112,jos näät suden. Saat varmaan jotkin sakot turhasta soitosta.
Sit taas kaupunkilaiset noita susia puolustelee? Mut soitellaan hälyytyskeskukseen.
Tää on niin ristiriitaista! :D

Mä muuten muulla tavalla oon neutraali ton asian kans. On koirasusia ja häirikkösusia, mut on niistä hyötyäkin. Ja sit, jos ne nyt tulee, niin voi kai niiden kans oppia elämään. Mut ei ne ole pahoja rai hyviä.. Ja sitä rataa. Petoa pitää kunnioittaa pedon tavoin.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
se on kyllä hassu, että miten se näin menee
Ehkä useimmille on vaikeaa ymmärtää millaista on elää susien piirittämänä ennenkuin sellainen on omalla asuinalueella riesana. Kuka tahansa tervejärkinen ymmärtää sen, että tällainen eläin on potentiaalisesti vaarallinen lapsille.
Kehäkolmosen sisäpuoli on pääosin niin luonnosta vieraantunutta porukkaa, ettei heidän mielipiteitään pitäisi kuunnella kannarajaamisesta tai metsänhuollosta millään tavalla. He eivät ymmärrä.
 
Ehkä useimmille on vaikeaa ymmärtää millaista on elää susien piirittämänä ennenkuin sellainen on omalla asuinalueella riesana. Kuka tahansa tervejärkinen ymmärtää sen, että tällainen eläin on potentiaalisesti vaarallinen lapsille.
Kehäkolmosen sisäpuoli on pääosin niin luonnosta vieraantunutta porukkaa, ettei heidän mielipiteitään pitäisi kuunnella kannarajaamisesta tai metsänhuollosta millään tavalla. He eivät ymmärrä.
niinpä siell betonibunkkerissa on helppo huudella, kun ei tajuta asian oikeaa laitaa
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mikään ääni ei ole muuttunut missään kellossa. Mutta Aivansama tarttuu siihen, että joku vähän hätäillyt. Yhtä lailla mä voisin väittää kaikkia maaseudulla asuvia eläimiinsekaantujiksi kun muutama sellainen tapaus ollut.
Niin mutta kuka on hätäillyrt Viimeksi kun näistä citysusista uutisoitiin, mukana oli kännykkävideota kuvattuna 10 metrin päästä ja pikkulapsiperheitä, joiden piltit halusivat paijata susihukkia. Ja nyt sitten pilkataan miten kaupungissa on panikoitu, mutta maalla ollaan rohkeita eikä susia pelätä. Mihin tämä perustuu? Näkisin juurikin maaseudun susiongelmaksi sen, että siellä liioitellaan susien vaarallisuutta ja sen takia ammuskellaan susia ihan turhaan ongelmia aiheuttaen.
 
Niin mutta kuka on hätäillyrt Viimeksi kun näistä citysusista uutisoitiin, mukana oli kännykkävideota kuvattuna 10 metrin päästä ja pikkulapsiperheitä, joiden piltit halusivat paijata susihukkia. Ja nyt sitten pilkataan miten kaupungissa on panikoitu, mutta maalla ollaan rohkeita eikä susia pelätä. Mihin tämä perustuu? Näkisin juurikin maaseudun susiongelmaksi sen, että siellä liioitellaan susien vaarallisuutta ja sen takia ammuskellaan susia ihan turhaan ongelmia aiheuttaen.
ei. emme ole rohkeita. ja haluaisimme rajoittaa susimäärää metsästämällä ja ihan sen takia, ettei kerkeis kenellekään ihmiselle mitään sattua. koiriahan sudet syö täällä valtavasti menemä'än
 

Yhteistyössä