A
ap
Vieras
Tilannut olen jo 10 pvää sitten ja vielkin lukee "vastaanotettu"? Ennen on tullut koko paketti viikossa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Prättis:Joo määkin tilasin reilu viikko sitten ja pakttia ei näy eikä kuulu. Mutta piru vie kyllä lasku tuli! Pitää käydä sanomassa pari valittua sanaa sinne asiakaspalveluun.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Ettekö ole lukeneet tilausta tehdessänne toimitusaikoja??? Siellä ne lukee selvästi, netissä, luettelossa...kyllä mäkin sain ekan paketin viikossa mutta toisessa menikin toista viikkoa ja sou what? Toimitusajathan voi olla jopa kaks viikkoa. Ja jos paketti on postitettu, ei "vika" ole elloksen vaan-tadaa-postin......ja hyvähyvä, olkaa vaan kiukkuisia valittujen sanojen laukojia kun sinne asiakapalveluun soitatte, sehän sitä asiallista käyttäytymistä on.....
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Henkilökohtainen mielipiteeni: KAIKKI! En enää ikinä tilaa Ellokselta mitään! Mulle ei ole vielä yksikään tilaus tullut oikein ja nyt riitti. Yli vuoteen en ole sieltä mitään tilannut ja kohta boikottilistalle pääsee myös Hobby Hall...
Alkuperäinen kirjoittaja Prättis:Joo määkin tilasin reilu viikko sitten ja pakttia ei näy eikä kuulu. Mutta piru vie kyllä lasku tuli! Pitää käydä sanomassa pari valittua sanaa sinne asiakaspalveluun.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Ettekö ole lukeneet tilausta tehdessänne toimitusaikoja??? Siellä ne lukee selvästi, netissä, luettelossa...kyllä mäkin sain ekan paketin viikossa mutta toisessa menikin toista viikkoa ja sou what? Toimitusajathan voi olla jopa kaks viikkoa. Ja jos paketti on postitettu, ei "vika" ole elloksen vaan-tadaa-postin......ja hyvähyvä, olkaa vaan kiukkuisia valittujen sanojen laukojia kun sinne asiakapalveluun soitatte, sehän sitä asiallista käyttäytymistä on.....
Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Joo tuopa hyvä systeemi. Otetaan korot jo ennenkuin tuotteet ovat saapuneet!
Tyhmä suostuu suosiolla maksamaan!
Helppo asiakas, joka ei valita, vaikka kustaan linssiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Joo tuopa hyvä systeemi. Otetaan korot jo ennenkuin tuotteet ovat saapuneet!
Tyhmä suostuu suosiolla maksamaan!
Helppo asiakas, joka ei valita, vaikka kustaan linssiin.
Hohhoijjaa, taukki.