Mikä Elloksella mättää?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Prättis
Joo määkin tilasin reilu viikko sitten ja pakttia ei näy eikä kuulu. Mutta piru vie kyllä lasku tuli! Pitää käydä sanomassa pari valittua sanaa sinne asiakaspalveluun.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Prättis:
Joo määkin tilasin reilu viikko sitten ja pakttia ei näy eikä kuulu. Mutta piru vie kyllä lasku tuli! Pitää käydä sanomassa pari valittua sanaa sinne asiakaspalveluun.
Eikä??? Toi on kyllä jo törkeetä :D

huoh
Ettekö ole lukeneet tilausta tehdessänne toimitusaikoja??? Siellä ne lukee selvästi, netissä, luettelossa...kyllä mäkin sain ekan paketin viikossa mutta toisessa menikin toista viikkoa ja sou what? Toimitusajathan voi olla jopa kaks viikkoa. Ja jos paketti on postitettu, ei "vika" ole elloksen vaan-tadaa-postin......ja hyvähyvä, olkaa vaan kiukkuisia valittujen sanojen laukojia kun sinne asiakapalveluun soitatte, sehän sitä asiallista käyttäytymistä on.....

Henkilökohtainen mielipiteeni: KAIKKI! En enää ikinä tilaa Ellokselta mitään! Mulle ei ole vielä yksikään tilaus tullut oikein ja nyt riitti. Yli vuoteen en ole sieltä mitään tilannut ja kohta boikottilistalle pääsee myös Hobby Hall...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Ettekö ole lukeneet tilausta tehdessänne toimitusaikoja??? Siellä ne lukee selvästi, netissä, luettelossa...kyllä mäkin sain ekan paketin viikossa mutta toisessa menikin toista viikkoa ja sou what? Toimitusajathan voi olla jopa kaks viikkoa. Ja jos paketti on postitettu, ei "vika" ole elloksen vaan-tadaa-postin......ja hyvähyvä, olkaa vaan kiukkuisia valittujen sanojen laukojia kun sinne asiakapalveluun soitatte, sehän sitä asiallista käyttäytymistä on.....
Kyllä mä vaan ihmettelin, kun koskaan ennen ei ole mennyt viikkoa kauempaa, kun paketti on tullut ja nyt ei ole edes toimitettu vielä ja 10 pvää mennyt! Ja tilannut olen keskimäärin kerran kuussa niin kokemusta on paljon...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Henkilökohtainen mielipiteeni: KAIKKI! En enää ikinä tilaa Ellokselta mitään! Mulle ei ole vielä yksikään tilaus tullut oikein ja nyt riitti. Yli vuoteen en ole sieltä mitään tilannut ja kohta boikottilistalle pääsee myös Hobby Hall...
Mun boikottilistalla on Halens... Tilasin housut elokuussa, sain väärät lokakuussa, lähetin vaihtoon ja oikeat tuli joulukuussa... Eli tilaus kesti elokuulta joulukuuhun. KIVA!

äippis
Alkuperäinen kirjoittaja Prättis:
Mullekin on käynyt näin et lasku tuli ennen kuin paketti, mut eikös sieltä elloksen sivuilta nää et missä se paketti on menossa..siis jos paketti postitettu niin siinähän on se lähetystunnusnumero vai mikä se nyt on?

Prättis
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No ei siinä mitään vaikka pari viikkoa meneekin toimituksessa, mutta saakeli kun lasku tulee jo muutaman päivän sisällä ilman pakettia! Senhän takia sitä laskulle ainakin minä otan, että voin rauhassa kokeilla ja lähettää sitten takaisin ilman rahojen venkslaamista. Että niin.

ei ongelmia
Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....

narsku
Juu mullakin meni reippaasti yli 14 päivää tilauksen saapumisessa. Laskun ne lähetti kyllä samantien, kun tilauksen olin tehnyt ja korkoakin perivät monta euroa! (tilasin siis tilille ja entäpä jos olisinkin halunnut maksaa koko laskun kerralla? olisin silti joutunut maksamaan kamalat korot, vaikka niitä perhanan tuotteita ei ollut edes saapunut!)
Siitä kyllä lähetin palautetta elloksen (ja jotexin) asiakaspalveluun, mutta asiakaspalvelija antoi vain puhelinnumeron (maksullisen!) johon olisi pitänyt soittaa, että asia olisi saatu selvitettyä!
Minkä ihmeen takia ne työntekijät siellä sitten on, jos ei voi hoitaa asiakaspalveluhommiaan? ;/

Päätin lopettaa asiakkuuteni!
Siirryn ainoastaan netAnttilan ja kodinykkösen asiakkaaksi. Ne ovat tähän mennessä osanneet hoitaa hommansa moitteetta! HobbyHall pilasi mahdollisuutensa, kun meni sössimään laskutuksensa!

shihtzu
ilmeisesti riippuu siitäkin, että miten paljon on tuotteita tilattuna, sillä tein 2 eri tilausta ellokselta, niin se jälkeenpäin tehty on jo pakattu, mutta siitä toisesta ei ole vielä tullut mitään tietoa. Niin ja viime viikolla molemmat tilaukset tein. Ekassa tilauksessa tosin oli sellainen tuote, joka on tammikuun lopulla vasta saatavilla, joten saa nähdä tuleeko koko tilaus vasta silloin, ei haittaa vaikka tulisikin.

Mulle piti H&M:n paketti tulla viikolla 3, mutta eipä näkynyt eikä kuulunut, joten vielä odotellaan.

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:
Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Joo tuopa hyvä systeemi. Otetaan korot jo ennenkuin tuotteet ovat saapuneet!
Tyhmä suostuu suosiolla maksamaan!
Helppo asiakas, joka ei valita, vaikka kustaan linssiin.

Huoh
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Hohhoijjaa, taukki.

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Hohhoijjaa, taukki.
Eikö se tuolla tavoin sitten mene vai? ;)

"se joka toista haukkuu on ite!"

Yhteistyössä