ap
Tilannut olen jo 10 pvää sitten ja vielkin lukee "vastaanotettu"? Ennen on tullut koko paketti viikossa...
Eikä??? Toi on kyllä jo törkeetäAlkuperäinen kirjoittaja Prättis:Joo määkin tilasin reilu viikko sitten ja pakttia ei näy eikä kuulu. Mutta piru vie kyllä lasku tuli! Pitää käydä sanomassa pari valittua sanaa sinne asiakaspalveluun.
Kyllä mä vaan ihmettelin, kun koskaan ennen ei ole mennyt viikkoa kauempaa, kun paketti on tullut ja nyt ei ole edes toimitettu vielä ja 10 pvää mennyt! Ja tilannut olen keskimäärin kerran kuussa niin kokemusta on paljon...Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Ettekö ole lukeneet tilausta tehdessänne toimitusaikoja??? Siellä ne lukee selvästi, netissä, luettelossa...kyllä mäkin sain ekan paketin viikossa mutta toisessa menikin toista viikkoa ja sou what? Toimitusajathan voi olla jopa kaks viikkoa. Ja jos paketti on postitettu, ei "vika" ole elloksen vaan-tadaa-postin......ja hyvähyvä, olkaa vaan kiukkuisia valittujen sanojen laukojia kun sinne asiakapalveluun soitatte, sehän sitä asiallista käyttäytymistä on.....
Mun boikottilistalla on Halens... Tilasin housut elokuussa, sain väärät lokakuussa, lähetin vaihtoon ja oikeat tuli joulukuussa... Eli tilaus kesti elokuulta joulukuuhun. KIVA!Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Henkilökohtainen mielipiteeni: KAIKKI! En enää ikinä tilaa Ellokselta mitään! Mulle ei ole vielä yksikään tilaus tullut oikein ja nyt riitti. Yli vuoteen en ole sieltä mitään tilannut ja kohta boikottilistalle pääsee myös Hobby Hall...
Mullekin on käynyt näin et lasku tuli ennen kuin paketti, mut eikös sieltä elloksen sivuilta nää et missä se paketti on menossa..siis jos paketti postitettu niin siinähän on se lähetystunnusnumero vai mikä se nyt on?Alkuperäinen kirjoittaja Prättis:Joo määkin tilasin reilu viikko sitten ja pakttia ei näy eikä kuulu. Mutta piru vie kyllä lasku tuli! Pitää käydä sanomassa pari valittua sanaa sinne asiakaspalveluun.
No ei siinä mitään vaikka pari viikkoa meneekin toimituksessa, mutta saakeli kun lasku tulee jo muutaman päivän sisällä ilman pakettia! Senhän takia sitä laskulle ainakin minä otan, että voin rauhassa kokeilla ja lähettää sitten takaisin ilman rahojen venkslaamista. Että niin.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Ettekö ole lukeneet tilausta tehdessänne toimitusaikoja??? Siellä ne lukee selvästi, netissä, luettelossa...kyllä mäkin sain ekan paketin viikossa mutta toisessa menikin toista viikkoa ja sou what? Toimitusajathan voi olla jopa kaks viikkoa. Ja jos paketti on postitettu, ei "vika" ole elloksen vaan-tadaa-postin......ja hyvähyvä, olkaa vaan kiukkuisia valittujen sanojen laukojia kun sinne asiakapalveluun soitatte, sehän sitä asiallista käyttäytymistä on.....
Joo tuopa hyvä systeemi. Otetaan korot jo ennenkuin tuotteet ovat saapuneet!Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Hohhoijjaa, taukki.Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Joo tuopa hyvä systeemi. Otetaan korot jo ennenkuin tuotteet ovat saapuneet!Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Tyhmä suostuu suosiolla maksamaan!
Helppo asiakas, joka ei valita, vaikka kustaan linssiin.
Eikö se tuolla tavoin sitten mene vai?Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Hohhoijjaa, taukki.Alkuperäinen kirjoittaja narsku:Joo tuopa hyvä systeemi. Otetaan korot jo ennenkuin tuotteet ovat saapuneet!Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmia:Mulla ei oo koskaan ollut ongelmia, ei elloksen, ei halensin kanssa. Itselläni ellos-tili, ja kun viimeksi tilasin, oli laskullani jo merkattuna ostokset vaikken ollut pakettia vielä saanut. JOhtuu ihan siitä että pakkaajat ja laskuttajat ei oo samoja henkilöitä.....
Tyhmä suostuu suosiolla maksamaan!
Helppo asiakas, joka ei valita, vaikka kustaan linssiin.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel